Hot dogs, kijk maar effe..

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
misc.php
 
Mijn hond vind er nix aan :+

plichts getrouw wilt hij ze wel ff (DUITS) groeten

misc.php
 
Laatst bewerkt:
als je zo'n hond wilt ben je al ziek genoeg, laat staan met al die zooi aan die hond hangen :r

Ach het kan nog erger. Er zijn zelfs mensen die hun hond een bivakmuts achtig iets over de kop trekken en een zonnebril opzetten om wille van een icoontje. (hmmm.. waar had ik dat nou ook alweer gezien) ;)
 
Ach het kan nog erger. Er zijn zelfs mensen die hun hond een bivakmuts achtig iets over de kop trekken en een zonnebril opzetten om wille van een icoontje. (hmmm.. waar had ik dat nou ook alweer gezien) ;)


Whaaaaaaaaaaa, je bent jaloers!!!
misc.php


zo, daar kan geen smile tegen op !! :+
 
btw, mocht het nog niet zjn opgevallen ik ben helemaal gek van boxers (mongoolse herders)
 
Is een geen grote uitvoering van de franse bull terrier (de worstjes)??

Mooie hond trouwens een boxer. Ben zelf meer een husky type. Maar toch mooie hond :} (no offence intended)
 
Is een geen grote uitvoering van de franse bull terrier (de worstjes)??

Mooie hond trouwens een boxer. Ben zelf meer een husky type. Maar toch mooie hond :} (no offence intended)

:) (deze smiley is puur om iceman van z'n dubbelziendheid af te helpen)
 
Laatst bewerkt:
wat een coole hond !!!!
als er ooit een hond bij mij thuis komt dan word het zo een of een Engelse Bulldog
veel succes met de meest stronteigenwijze hond die er is en fratsen
mn ex heeft er 1, geen land mee te bezeilen
leert niks en hij bepaalt wat er gebeurd, niet jij
 
btw, mocht het nog niet zjn opgevallen ik ben helemaal gek van boxers (mongoolse herders)

Ik ben ook gek op boxers, maar vind het toch minder sympatiek van je dat je mijn motor een mongoolse herder noemt... :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan