Hot or Not

oke ik snap wat jij bedoelt....k kan t wel een beetje begrijpen.maar toch vind k rossi de beste ooit.
en idd... met burgess is de yamaha een heel goede machiene....
maar vergeet ook niet dat rossi er verschrikkelijk goed kan ontwikkelen

Dat ontwikkelen wijs ik nou juist Burgess toe. Rossi kan heel goed vertellen wat er mis is met de motor ( ook wel als 1 van de beste ), maar Burgess 'maakt' de veranderingen en hoort Rossi aan. En die verstandhouding tussen die twee zorgt ervoor dat ze die Yamaha met z'n 'tweën' tot een kampioensmachine hebben gemaakt. En dat Rossi de beste stuurman in het veld is valt niet over te twisten. :}
 
Abe mag dan hoger in de eindrangschikking zijn geeindigd, hij zat wel als teamgenoot van Rossi op de winnende fiets. (in tegenstelling tot Hodgson)

abe en melandri zaten in het ene team, checa en rossi in het andere... (het "klanten" team..)
 
U heeft helemaal gelijk. Blijft ook verwarrend met die dubbele tabaksreclame. |(

ik geloof wel dat er veel verschil in die fietsen zit/zat maar ik snap ook niet waarom checa niet gewoon in gauloises kleuren rijdt aangezien fortuna en gauloises toch van dezelfde eigenaar zijn.

wat ik ook niet helemaal begrijp is de link die gelegd wordt tussen Checa en Marlboro...
 
Aangezien stuurlui meervoud is van stuurmannen staan, als er één of meerdere stuurmannen aan wal staan, stuurlui aan wal.

Dus staat de beste stuurman aan wal. :+

[zeikmodus]stuurmannen is zelf al meervoud, dus kan stuurlui nooit het meervoud zijn van stuurmannen. stuurlui is gewoon het meervoud van stuurman.[/zeikmodus]
 
ik geloof wel dat er veel verschil in die fietsen zit/zat maar ik snap ook niet waarom checa niet gewoon in gauloises kleuren rijdt aangezien fortuna en gauloises toch van dezelfde eigenaar zijn.

Fortuna is een merk dat zich vooral richt op de Spaanse markt en het is dus logisch dat men de Spanjaard die op de Yamaha zat graag met dat merk ziet rijden.

wat ik ook niet helemaal begrijp is de link die gelegd wordt tussen Checa en Marlboro...

Volgens mij gewoon omdat Spanje een groot land is en er verhoudingsgewijs veel Spanjaarden zijn die roken. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
 
ohja.. dat had ik zelf ook nog kunnen bedenken |(

blijf ik me afvragen waarom Philip Morris Checa op een Duc krijgt :?
 
[zeikmodus]stuurmannen is zelf al meervoud, dus kan stuurlui nooit het meervoud zijn van stuurmannen. stuurlui is gewoon het meervoud van stuurman.[/zeikmodus]
Ik heb deze kapitale taalfout inmiddels aangepast.

[me]edraket moet maar eens een cursus 10 voor taal gaan volgen.[/me]
 
ohja.. dat had ik zelf ook nog kunnen bedenken |(

blijf ik me afvragen waarom Philip Morris Checa op een Duc krijgt :?
Misschien omdat ze, zoals Ocampa ook zei, marktaandeel willen vergroten in Spanje.

Vergeet daarnaast ook niet: zo hypocriet als Flammini met de Italianen omgaat, zo hypocriet gaat Dorna met Spanjaarden om. Het is een spaanse organisatie en die willen natuurlijk veel aandacht in Spanje hebben. Dus 3 races in eigen land en het liefst zo veel mogelijk Spaanse coureurs. Zeker weten als Caros Checa in (bijvoorbeeld) Belgie was geboren, dan was hij nooooooit zover gekomen in zijn carrière.
 
Ik heb deze kapitale taalfout inmiddels aangepast.

[me]edraket moet maar eens een cursus 10 voor taal gaan volgen.[/me]

Maar nu staat er:

Aangezien stuurlui meervoud is van stuurman staan, als er één of meerdere stuurmannen aan wal staan, stuurlui aan wal.

Dus staat de beste stuurman aan wal. :+

edit: type verwijderd. Opletten Ed |(

:?

Lees dit nou eens zelf terug!

:+
 
ach, hij gebruikt tenminste hoofdletters en punten :X

zoveel mogelijk Spanjolen in de Motogp, maar natuurlijk! dan kan fonsi ik-heet-niet-zo-maar-het-klinkt-wel-stoer-nieto er ook nog wel bij :X
 
De enige coureur die echt weet wat HOT is, moet Edwards zijn.
Vorig jaar sprong hij met 200km/u van z'n aprilia af, toen die in fik vloog...
Aprilia NOT? Inderdaad, kappen met die miljoenen weggooien in de GP,
en gewoon weer vooraan meerijden in de WSB!
 
Dit topic is toch Hot or Not???????
Geloof dat Haga hier wel "hot" genoeg is :? :? :? :?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan