hotcam past ie??

cbr rydah

MF'er
12 jul 2007
154
0
Bodegraven
Ik heb een hotcam gekocht alleen de demper voor een r6 uit 2004. Nu vroeg ik me af of de demper met een bijbehorende linkpipe (of collector) onder mijn cbr600f uit 2006 kan worden gemaakt??


dit is volgens mij wel mogelijk maar weet et nie zeker! dus miss dat jullie dit wel wisten.

greetzz nielezz
 
denk het nie, jij hebt een andere vorm demper nodig, en die collector kun je wel vergeten, die moet volledig verzaagd en verlast worden. beter nieuw kopen
 
hoe bedoel je een andere vorm demper?? ik heb wel vaker een hotcam onder een cbr600f gezien. dus dat snap ik niet helemaal miss kan je dat toelichten.

alvast bedankt
 
Naar alle waarschijnlijkheid is dat wel mogelijk ja. Als de tussenpijp los is van de demper kan er wel een andere tussenpijp worden gemaakt of wellicht zo besteld worden bij laser.
 
ja het is alleen een demper dus een slip-on. en de meeste uitlaten van een 600 serie hebben een even grote mond (hoe je dat ook mag noemen). een maatje van mij heeft een r6 en de ander heeft een bandit600 en die wisselen soms van demper.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat past waarschijnlijk wel. Je hebt de collector en het schetsplaatje van de CBR600F nodig, die kun je bij de Laser-dealer (de meeste motorzaken in Nederland dus) bestellen. Stuklijsten staan in de catalogus. Let op dat je het type en bouwjaarvan de motor goed doorgeeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan