Hotel Luxemburg/Eifel

svennie88

Rookie
6 mrt 2018
4
0
Goede middag,

Binnenkort wil ik een weekendje weg (3 nachten) met 3 man naar de Eifel/Luxemburg. Ik heb al een topic gezien met wat tips in de Eifel regio, maar nog niet gevonden wat ik wil :p

Heeft iemand een goede tip? Moet wel een hotel oid zijn (geen camping dus) en mag best wel iets beters/luxers zijn op zich :)

Bedankt alvast!
 
In Vianden zit je prima, goed door te steken naar zuid-eifel.
Ook leuk om 'savonds een biertje te doen.

Wij hebben 2x hier gezeten: Auberge Aal Veinen "Beim Hunn"
Hebben ook een motorstalling en goed eten, maar dat is überhaupt geen probleem in Vianden.
 
In Vianden zit je prima, goed door te steken naar zuid-eifel.
Ook leuk om 'savonds een biertje te doen.

Wij hebben 2x hier gezeten: Auberge Aal Veinen "Beim Hunn"
Hebben ook een motorstalling en goed eten, maar dat is überhaupt geen probleem in Vianden.

Ziet er goed uit, maar hebben helaas geen plek van 1 tm 4 juni (wanneer wij willen gaan).

Verder heel erg bedankt voor de reacties! Wordt zeer gewaardeerd :)
Enig ding is, het is voor een speciale gelegenheid, dus ik zoek toch net iets meer luxe :p
 
Zoek dan gewoon op bellevilla ofzo in die omgeving? Hoe luxe is luxe? Ik vind een warme douche al luxe. En wat ik ook erg luxe vind is een mooi uitzicht als ik uit mijn tentje stap ergens in de natuur. Maarja je wilt niet kamperen merk ik en de meeste motoronderkomens zijn niet van het type luxe dat jij zoekt denk ik..

<Misschien dat je hier iets aan hebt: Hotel Manoir de Lébioles, Spa - trivago.nl
 
Ziet er goed uit, maar hebben helaas geen plek van 1 tm 4 juni (wanneer wij willen gaan).

Verder heel erg bedankt voor de reacties! Wordt zeer gewaardeerd :)
Enig ding is, het is voor een speciale gelegenheid, dus ik zoek toch net iets meer luxe :p


★★★★ Le Cigalon, Müllerthal, Luxemburg
naar zoiets op zoek? Ligt, naar mijn mening, in het mooiste stuk van Luxemburg. Zoek maar eens op klein Zwitserland / Mullerthal. Prachtig om te rijden :]
 
~[/quote]
Zwitserland / Mullerthal
~
Klopt, maar het kan voortaan toch behoorlijk druk zijn in Luxemburg.
In deze gebieden is er ook veel wandelverkeer, old-timers, wielrenners etc.

Dus wel even je 'moment' zoeken om daar te rijden. Zeker als je er graag wat gang in wilt hebben.
De zondag is het daar gewoon erg druk met mooi weer.
 
Mn vriendin en ik zijn al 2 keer naar Vulkanberg in Manderscheid geweest
Heerlijk motorhotel

- mooie kamers met prachtige douche en goede bedden.
- nederlands stel
- lekker ontbijt en avondeten
- lekker terras met mooi uitzicht
- relaxte sfeer
- niet duur
- prachtige omgeving
- overdekte stalling voor de motoren
 
Mijn zus en vriend runnen een motorhotel in Schmallenberg. Motoren kunnen binnen gestalt worden en er is gereedschap aanwezig voor eventuele reparaties.
Hotel Walhalja in Schmallenberg.
Gasthof Walhalja
 
Laatst bewerkt:
Mn vriendin en ik zijn al 2 keer naar Vulkanberg in Manderscheid geweest
Heerlijk motorhotel

- mooie kamers met prachtige douche en goede bedden.
- nederlands stel
- lekker ontbijt en avondeten
- lekker terras met mooi uitzicht
- relaxte sfeer
- niet duur
- prachtige omgeving
- overdekte stalling voor de motoren
Geen disco, maar vriendelijke gemoedelijke en rustige sfeer.
Klein barretje, prima service :Y
 
Motorhotel GuS
Staat bij mij nog steeds op 1.
Moet voor dit jaar nog kijken wanneer ik kan gaan.

Gewoon goede klik. Telkens wisselend publiek, eigenlijk enkel motor-minded (ben er een keer of 8 geweest).

Grappig gebouw, nette kamers, goed eten, leuke uitbaters. En bar, met ruimte. En terras.
 
Ik ben vorig weekend naar Luxemburg geweest (en daarvoor al 5 of 6x) naar hotel Belle-Vue in Vianden. Goed hotel, lekker eten. Kom er al jaren als uitvalsbasis voor toertochtjes.

NL eigenaar overigens, en een garage waar je de motor kunt stallen.
 
Ik ben vorig weekend naar Luxemburg geweest (en daarvoor al 5 of 6x) naar hotel Belle-Vue in Vianden. Goed hotel, lekker eten. Kom er al jaren als uitvalsbasis voor toertochtjes.

NL eigenaar overigens, en een garage waar je de motor kunt stallen.
:^ ik sluit me hierbij aan, ookal is GUS ook een aanrader, erg leuk en prima, maar als je het over iets luxer hebt is Belle Vue meer in jullie straatje denk ik!

A la carte eten, goed ontbijt, heerlijk terras, motor in de garage eronder, prima bar en zelfs een zwembad om op de warme dagen even lekker te ontspannen...

En prachtig mooie gebieden in de directe omgeving, ook niet onbelangrijk :]
 
Laatst bewerkt:
Hotel Maas (Lutzerath, Eifel) en al eerder genoemd; Beim Hunn in Vianden. Afgelopen weekend bij beiden geslapen en gegeten en in beide gevallen top! Stalling voor de motoren, eigen restaurant met goed eten en goeie kamers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan