Hotel, maar geen motorparkeerplaats! Wat nu?

lordjes

MF'er
30 sep 2009
139
0
Ik heb een overnachting cadeau gekregen in een hotel. Graag zou ik op de motor maar gaan maar helaas hebben ze geen motorparkeerplaats. Ik dacht dan zet ik het mijn motor aan een lantaarnpaal vast, maar die blijken in een dikke heg te staan.

Mijn vraag is wat zouden jullie doen, met de motor gaan en gewoon op de parkeerplaats zetten en hopen dat de motor er de volgende dag nog staat. Of zouden jullie met de auto gaan?
 
Zet je hem op een autoparkeerplaats? Beetje hotel heeft een slagboom die 's nachts dit zit toch?
 
helaas geen slagboom toegankelijk voor iedereen...., en het is wel een beetje hotel....
 
Er zijn zat mensen die hun motoren gewoon op straat neerzetten met niets meer dan het stuurslot en wellicht nog een schijfremslot of iets dergelijks. Hangt ook een beetje van het type motor af (de waarde vooral) en of je alarm hebt.
 
Ik zou me weinig zorgen maken en gewoon een kettingslot aan je achterwiel hangen, zo is het ruk voor de dieven omdat er voor stuurslot zit en achter ketting. Beide wielen obstructie. Wellicht is er trouwens wel een ander paaltje waar je hem aan vast kan zetten. ;) En ja, risico op stelen loop je overal, de kans is er altijd dat ie gejat word. :X

Zou zowiso lekker met de motor gaan, heerlijk toch?
 
Gewoon, zoals op iedere andere locatie in Nederland en omstreken. Zet je motor ergens neer, op slot, en zodanig dat niemand er last van heeft.
 
ow jee, zou voor de zekerheid mijn motor mee nemen naar de hotelkamer. voor je het weet wordt ie nat :P

Ff zonder gekheid, mijn motor staat altijd op straat, kunnen ze best tegen ze smelten niet. En ja het is best lollig om een afgeragde K1100 tussen bentley's te parkeren :P
 
Wat is nu de kans dat ie plots als ie een dagje voor een hotel staat, dat ie dan gejat wordt?

Eigenlijk is het heel simpel: als ze 'm willen jatten, dan jatten ze 'm. Dan is een slot doorknippen niet zo moeilijk als ie vaststaat.
 
bedankt voor jullie begrip en de info
 
Laatst bewerkt:
Hotel bellen en vragen of hij binnen mag. Ik werk bij meerdere hotels en bij de helft staan er Vespa's binnen geparkeerd (als reclame-object) en ze hebben allemaal opberghokken...
 
he dat^^ herken ik,
vonden het de volgende ochtend iets minder en hebben mij daar speciaal vroeg voor gewekt :?
iets met Harley's en olie :) :)

(viel trouwens ontzettend mee vond ik, maar de dagmanager wilde hem toch erg graag naar buiten hebben. :+ )
 
Laatst bewerkt:
he dat^^ herken ik,
vonden het de volgende ochtend iets minder en hebben mij daar speciaal vroeg voor gewekt :?
iets met Harley's en olie :) :)

(viel trouwens ontzettend mee vond ik, maar de dagmanager wilde hem toch erg graag naar buiten hebben. :+ )
_O- Heerlijk stereotype bevestigend..
 
ga nu alvast naar de markt en haal een verse vis, hang die aan een nylonkous aan je motor. Ik denk niet dat je motor dan nog vlug gejat wordt..
 
Ik heb een overnachting cadeau gekregen in een hotel. Graag zou ik op de motor maar gaan maar helaas hebben ze geen motorparkeerplaats. Ik dacht dan zet ik het mijn motor aan een lantaarnpaal vast, maar die blijken in een dikke heg te staan.

Mijn vraag is wat zouden jullie doen, met de motor gaan en gewoon op de parkeerplaats zetten en hopen dat de motor er de volgende dag nog staat. Of zouden jullie met de auto gaan?


Eenvoudig; op mn nachtkastje zetten wat ik ook altijd doe. Dan d'r pyama aan de welteruste wensen!

Hoe doen jullie dat in de grote stad? gewoon op de stoep zetten met een slot op het achterwiel en een slot op de voorremschijf?
 
Wiel er uithalen.......

Of gewoon niet zo angstig leven. Dus gewoon op slot door het achterwiel en achterbrug en of paal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan