Hotelletje in Valkenburg

Indorider

MF veteraan
22 dec 2003
1.603
2
Zwolle
Hallo allen,

Drie jaar geleden ben ik eens met een vriend van me een weekendje gaan sturen in Limburg. We zaten in een heel leuk familiehotel vlakbij Valkenburg. We hebben vandaag besloten dat we dat leuke weekend maar eens over moesten gaan doen. Ik bellen, maar helaas zit het hotel op de door ons gekozen data al vol. Heeft iemand misschien een tip voor me voor een leuk simpel hotelletje in de omgeving van Valkenburg?

Alvast bedankt!

Groet,

Indorider
 
Hotel Bell Air geloof ik, kan morgen de adres-gegevens en tel. nr. posten, echt een aanrader!
 
Kijk eens op www.indenhof.nl Het is een motorcamping in Heerlen, maar ze hebben er ook kamers (studio's) voor motorrijders die niet van camperen houden ( ik dus). Ze hebben er een heel gezellige bar/ kantine, leuke bediening en de meeste gasten zijn motorrijders. Ik vond het er in ieder geval helemaal oké!!!

Veel suc6 verder!!
 
Ben bang van niet.Heb al 4 motoren in de garage }) })


Maar dat hij hier in Valkenburg zijn motoren goed beveiligd kan ik hem ten zeerste aanraden.
 
Kijk eens bij http://www.fijnopreis.nl (www.fijnopreis.nl)
ben ik een paar weken geleden ook nog geweest en het koste € 15,= incl ontbijt.




S6 De Wegpiraat
 
kwas paar jaar terug aan het spoor dicht tegenover de overweg nabij het station aangemeerd bij een pension. kon je ook motoren stallen. de naam ben ik kwijt
 
Ik woon in Sibbe en ik kan het motorpension inderdaad aanraden.
Het grote voordeel van Sibbe is dat je niet je motor in Valkenburg hebt staan 's nachts en dat je toch dicht bij Valkenburg bent (berg af rollen en je bent er).
Maar als je in Valkenburg terecht wil is hotel de Kasteelsteeg ook wel een leuk hotel voor niet te veel geld.
Maar de meeste hotels staan zoals eerder vermeld ook op boogolinks dus dan kun je zelf de prijzen vergelijken.
Maar als je dan toch in Valkenburg bent, pas wel goed op met flitsers want de politie heeft geld geroken en ze staan reregeld te flitsen op de meest leuke wegen B|
 
Ik woon in Sibbe en ik kan het motorpension inderdaad aanraden.
Het grote voordeel van Sibbe is dat je niet je motor in Valkenburg hebt staan 's nachts en dat je toch dicht bij Valkenburg bent (berg af rollen en je bent er).
Maar als je in Valkenburg terecht wil is hotel de Kasteelsteeg ook wel een leuk hotel voor niet te veel geld.
Maar de meeste hotels staan zoals eerder vermeld ook op boogolinks dus dan kun je zelf de prijzen vergelijken.
Maar als je dan toch in Valkenburg bent, pas wel goed op met flitsers want de politie heeft geld geroken en ze staan reregeld te flitsen op de meest leuke wegen B|

als ze maar niet op de Couberg staan *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan