Houding M-F'ers op Motor-Forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Welk stukje? :? Ik heb meestal onzin/kut- topics :+[/quote]

Ja dat weet ik :+ Deze topic opening bedoel ik hallooo ben je er nog? O-)
Ik zit op nog een ander topic [werk] saai man, MF is toch ff ontspanning
aardige gasten waar je leuke tochten mee kan rijden en lachen. Je moet
alles met een grote korrel zout nemen, maar die zijn erop dit moment niet
meer als je Rijkswaterstaat mag geloven.
 
Wil geen olie op het vuur gooien hoor maar volgens mij krijg jij nu de schuld :+

Prima hoor, heb de tips goed in mijn oren geknoopt...

180 graden omdraaien, niet reageren, hij geen probleem, ik geen probleem, zoiets toch?? *O*

Maar geloof niet dat ik gescholden heb, loop te "zeiken" in allerlei topics enz...

Och, ga maar 's slapen.. Veel plezier nog hier met olie op 't vuur gooien en elkaar op de vingers tikken *O* :} :9

Gr,
Bart
 
Dit topic slaat echt alles _O-

Man je bent toch geen mietje, ga naar het Libelle forum als je over je gevoelens wilt praten :W

Het merendeel is man hier en dan wordt je soms gezegd waar het op staat, heeft niets met de anonimiteit van het internet te maken. Genoeg mensen hier die elkaar persoonlijk of al heel lang kennen op dit forum.

En als je domme vragen of opmerkingen plaatst die we hier al 10.000.000x voorbij hebben zien komen, of je bent te lui om even te googlen of de zoekfunctie te gebruiken verdien je gewoon niet beter dan afgefakkelt te worden, is mij ook vaak zat gebeurd.

:')
 
en je heet zelf Naba? :+

onzin, het forum is gewoon groot en dus onpersoonlijk zoals Bolski al zei... verder vind ik het wel meevallen dat gezeik op een paar gevallen na dan..

als er weer een topic voorbij komt "welke motor moet ik kiezen?" dan moet ik mezelf ook wel inhouden, vind het gewoon irritant als mensen zonder ook maar enige moeite te doen gelijk een vraag neerplempen :X

Nope, ik heet inderdaad anders. Ik geef alleen aan wat volgens mijn mening een reden is waarom mensen zo lomp doen op fora zoals MF. Je mag trouwens gerust mijn posts en topics doorlezen en me laten weten als ik ergens lomp of zo gereageerd heb. Ik gedraag me op dit forum alsof ik hier met met mijn echte naam geregistreerd sta.
Vind het wel typisch dat jij vindt dat het wel meevalt met je smiley die de middelvinger geeft. :P
 
Nope, ik heet inderdaad anders. Ik geef alleen aan wat volgens mijn mening een reden is waarom mensen zo lomp doen op fora zoals MF. Je mag trouwens gerust mijn posts en topics doorlezen en me laten weten als ik ergens lomp of zo gereageerd heb. Ik gedraag me op dit forum alsof ik hier met met mijn echte naam geregistreerd sta.
Vind het wel typisch dat jij vindt dat het wel meevalt met je smiley die de middelvinger geeft. :P

goed he *D

zou op zich een reden kunnen zijn maar ik vind het nogal overtrokken, en als ik je hier een homo noem doe ik dat in het echt ook wel hoor :+

er zijn natuurlijk grenzen maar doorgaans zie ik die niet vaak worden overschreden dus...
 
Dit topic slaat echt alles _O-

Man je bent toch geen mietje, ga naar het Libelle forum als je over je gevoelens wilt praten :W

Het merendeel is man hier en dan wordt je soms gezegd waar het op staat, heeft niets met de anonimiteit van het internet te maken. Genoeg mensen hier die elkaar persoonlijk of al heel lang kennen op dit forum.

En als je domme vragen of opmerkingen plaatst die we hier al 10.000.000x voorbij hebben zien komen, of je bent te lui om even te googlen of de zoekfunctie te gebruiken verdien je gewoon niet beter dan afgefakkelt te worden, is mij ook vaak zat gebeurd.

:')

Het is ook niet dat het me wat doet, ik vind het alleen "jammer" dat het vaak zo moet en als ik sommige reactie's lees dan denk ik weleens: " is dat echt nodig". Het gaat mij niet om commentaar op een ander wat terecht is maar meer om commentaar wat totaal overbodig en dus onnodig is.. zoiets als dit: KLIK Na het zoveelste commentaar wat nergens over gaat mag er toch wel eens iets van gezegd worden?!? Als men dat niet kan waarderen ook goed, had ook niet anders verwacht zoals ik in de OP al had vermeld :W
 
Het is ook niet dat het me wat doet, ik vind het alleen "jammer" dat het vaak zo moet en als ik sommige reactie's lees dan denk ik weleens: " is dat echt nodig". Het gaat mij niet om commentaar op een ander wat terecht is maar meer om commentaar wat totaal overbodig en dus onnodig is.. zoiets als dit: KLIK Na het zoveelste commentaar wat nergens over gaat mag er toch wel eens iets van gezegd worden?!? Als men dat niet kan waarderen ook goed, had ook niet anders verwacht zoals ik in de OP al had vermeld :W

nou sorry maar jou reactie daar vind ik niet echt getuigen van veel intellect, en daarom is het inderdaad wel hypocriet dat iemand met zo'n grote bek op het forum juist zo'n topic als dit opent...
 
nou sorry maar jou reactie daar vind ik niet echt getuigen van veel intellect, en daarom is het inderdaad wel hypocriet dat iemand met zo'n grote bek op het forum juist zo'n topic als dit opent...

Tuurlijk niet, die kerel vraagt toch om zo'n reactie of zie ik dat dan verkeerd? :W
 
Tuurlijk niet, die kerel vraagt toch om zo'n reactie of zie ik dat dan verkeerd? :W
Dat zie je verkeerd en ik vind het een overtrokken reactie. Schoolvoorbeeld van waar het hier om gaat.

Ik overweeg trouwens om een slotje op dit topic te mikken. Jouw motieven om dit topic te openen zijn mij niet geheel duidelijk, maar eea komt nu wat dubieus over.
 
Dan moet je er een slotje opgooiuh. maakt mij niet uit want het punt wat ik wilde maken snapt men niet of wil men niet snappen... :W
 
Dan moet je er een slotje opgooiuh. maakt mij niet uit want het punt wat ik wilde maken snapt men niet of wil men niet snappen... :W

je bent zelf deel van het probleem dat je aankaart met dit topic en je gaat over andere mensen zeggen dat ze het niet willen snappen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan