Houding M-F'ers op Motor-Forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar misschien komt'ie nog eens terug. *O*
Hij IS al terug, zei ik toch?
Het grappigste vond ik nog wel dat er mensen waren die ook nog eens serieus op z'n vragen ingingen, dikke pret _O-
Dat waren dan weer die nieuwelingen ;)

Maar zolang TWRD zich gedroeg als de dorpsidioot, had ik er vrede mee, het was zelfs echt lachen. Maar af en toe ging hij te ver. kreeg hij een afkoelbannetje van een dag. Wat ie niet pikte door een kloon te maken. Wat wij niet pikten door een weekban te geven. Etc etc.
 
:^
In testosteron topics (jonge posers ;) ) reageert men idd anders, feller sneller, meer haantjesgedrag. Brikken is een voorbeeld waar men doorgaans met veel respect met elkaar omgaat. Zelden of nooit een rel. Vaak meer gericht op techniek, en wat ouder. Al wil ouder niet altijd wat zeggen, want we hebben wel eens heel wat te stellen gehad met mannen die al een tijdje de opa-gerechtigde leeftijd hadden.
moet ik daar maar eens gaan rellen, anders missen ze toch een mooi stukje M-F cultuur _O-
 
Hij IS al terug, zei ik toch?Dat waren dan weer die nieuwelingen ;)

Maar zolang TWRD zich gedroeg als de dorpsidioot, had ik er vrede mee, het was zelfs echt lachen. Maar af en toe ging hij te ver. kreeg hij een afkoelbannetje van een dag. Wat ie niet pikte door een kloon te maken. Wat wij niet pikten door een weekban te geven. Etc etc.

Ahhh ok, en begrijpend lezen is soms ook moeilijk ;)
 
ik dacht het jij zegt het _O-

TWRD is niet meer -O-

Nee wat wil je ook zonder voorrem :X

of zou tie verrot zijn geslagen door iemand ,van wie hij het plan had om een motor te kopen? }) :(

@ TS,trek het je niet te persoonlijk aan ,of als je kritiek niet in goede banen kunt leiden reageer dan niet :N ,immers sommige luitjes vinden dat de uitdaging om iemand op de kast te jagen ;)
:W
 
Doet me denken aan een liedje van een ene, J. Timberblake

"cry me a river"

Kijk dit zijn nou van die reactie's... wat moet je er mee :? Als je jouw mening nu eens onderbouwde...
Wel scherp van je dat je "cry me a rivier" hebt veranderd in "cry me a river" _O- Fucking loser! oja vergeet ik het haast zelf te onderbouwen... omdat je niet onderbouwd :+
 
prijs jullie gelukkig dat er zo snel gereageerd wordt.. dat het af en toe volledig naast de kwestie is, doet er niet toe.

Ik moet me sinds nieuwjaar bezighouden op andere motor fora, omdat deze site blijkbaar geblokkeerd is op mijn werk.. schijt.
Vraag stellen, 2 dagen later 1 antwoord.. misschien..

Nee, geef mij dan maar dit forum, snel reactie, heel dikwijls topics die gewoon lachen zijn om te volgen.. en als er alleen correct zou geantwoord worden op iedere vraag.. pfff

Majesteit zegt:

Ik vind het ook niet plezant dat het hier vol hollanders zit maar verder heb ik goed gegeten met nieuwjaar! :+
 
Kijk dit zijn nou van die reactie's... wat moet je er mee :? Als je jouw mening nu eens onderbouwde...
Wel scherp van je dat je "cry me a rivier" hebt veranderd in "cry me a river" _O- Fucking loser! oja vergeet ik het haast zelf te onderbouwen... omdat je niet onderbouwd :+

Zo te zien een topic "pot verwijt de ketel..." :?

Ben 't wel met je eens dat soms de reacties erg flauw worden (het verhaal van een TS omdraaien in het geval van een vreemde gebeurtenis e.d.) of simpelweg botte reacties om iemand echt af te zeiken...

Maar goed, 't blijft een erg groot forum dat onpersoonlijk is, zoals velen al zeiden. Ik vind 't nog erger dat het IRL ook steeds erger wordt -O-

Gr,
Bart
 
Ik sluit me aan bij IJzervreter z'n opmerking over lichaamstaal. Die is gewoon heel moeilijk over te brengen op deze manier.

Niet gelezen, teveel taalfouten :N .
Denigrerend is goed, zonodig is goed (zo nodig betekent indien nodig), volbehangen ook (samengesteld werkwoord), jouw teveel[/ i] moet te veel zijn, teveel is een zelfstandig naamwoord.
:z :+
 
Laatst bewerkt:
Kijk dit zijn nou van die reactie's... wat moet je er mee :? Als je jouw mening nu eens onderbouwde...
Wel scherp van je dat je "cry me a rivier" hebt veranderd in "cry me a river" _O- Fucking loser! oja vergeet ik het haast zelf te onderbouwen... omdat je niet onderbouwd :+

Kijk dit zijn van die reactie's.. wat moet je ermee
Typ foutje kan gebeuren en gelijk gaan huilen, zeiken en schelden.

Efin,
onderbouwing, het zeiken om het zeiken, het huilen om het huilen. Jij bent de ergste van allemaal. Draai je gewoon 180 graden om, lees de reactie niet, jij geen probleem, wij geen probleem.

Ander liedje,

"This is the world we live in"

sukkel

En Bart82 bevestigd dit verhaal alleen maar.
 
Laatst bewerkt:
Kijk dit zijn van die reactie's.. wat moet je ermee
Typ foutje kan gebeuren en gelijk gaan huilen, zeiken en schelden.

Efin,
onderbouwing, het zeiken om het zeiken, het huilen om het huilen. Jij bent de ergste van allemaal. Draai je gewoon 180 graden om, lees de reactie niet, jij geen probleem, wij geen probleem.

Ander liedje,

"This is the world we live in"

sukkel

En Bart82 bevestigd dit verhaal alleen maar.

gaan jullie beide zeiken over elkaars reacties :?

hou dan gewoon allebei je mond en ga elkaar lekker via pb afzeiken..

kleuters


(lekker stoken }) )
 
Man man wat een spanning hier :N .
Wat dachten jullie van een dagje boomknuffelen?
 
Laatst bewerkt:
gaan jullie beide zeiken over elkaars reacties :?

hou dan gewoon allebei je mond en ga elkaar lekker via pb afzeiken..

kleuters


(lekker stoken }) )

Hij maakt een topic over de achteruitgang van MF, ik typ een reactie en meneer gaat gelijk, jawel, een bericht plaatsen die meehelpt aan de achteruitgang van MF

Deed me echt heel erg pijn in het hart hoor '(

TS, neem jezelf niet te serieus, is mijn algehele mening.


ZO, en nu eerst een pilsje, want dit word lagggguuuuhh!!!!

:]
 
Laatst bewerkt:
Kijk dit zijn van die reactie's.. wat moet je ermee
Typ foutje kan gebeuren en gelijk gaan huilen, zeiken en schelden.

Efin,
onderbouwing, het zeiken om het zeiken, het huilen om het huilen. Jij bent de ergste van allemaal. Draai je gewoon 180 graden om, lees de reactie niet, jij geen probleem, wij geen probleem.

Ander liedje,

"This is the world we live in"

sukkel

En Bart82 bevestigd dit verhaal alleen maar.

Jij lokt een reactie uit en die krijg je, zo werkt het nu eenmaal! (bij mij)
Wat bart82 zegt valt niks op aan te merken, de man heeft tenslotte gelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan