Houdingsprobleem of broek te kort...?

Velox

MF veteraan
3 apr 2005
1.404
0
Even een vraagje mbt knee-sliders en de houding met een knee-down!

De schuurplekken op mijn knee-sliders zitten een beetje op een vreemde plek..! Nu de vraag --> is het mogelijk dat mijn houding niet goed is en zo ja, wat moet ik mogelijk veranderen? Of is het mogelijk dat mijn broekspijpen te kort zijn zodat de sliders te hoog zitten?? :?
Als ik op deze manier doorga gaan er op dit moment nl 2 paar sliders per maand doorheen, dit omdat het vanaf de onderkant helemaal afslijt... B|

Hieronder de foto's van 2 verschillende sliders, beide linker voor het gemak!

Wie kan hier iets zinnigs over zeggen??

afbeelding0017zv.jpg


dsc003850zy.jpg
 
ik zou denken knieen en benen verder uitsteken, dus dwarser op de motor plaatsen. Het lijkt er zo op dat je je knie in het verlengde houd van de motor, maar het is toch lastig te zien zomet deze foto's....
 
ik heb hetzelfde voor, ik wil het ook wel es weten, maarja is wel lang geleden dat ik nog es gekneedowned heb
 
inderdaad, wat een doeloze opmerking.. hoe dan ook, die slijtage is toch niet zo erg?? Gewoon na 2 maand omgooien en de andere kant afslijten.

Of het een houdingsprobleem is is idd moeilijk te zeggen, zul je toch echt foto's van je KD moeten hebben.
 
Maak geen KD's op de openbare weg als je leven, en dat van een ander, je lief is. KD's horen op het circuit huis.
Ik heb nog eens een paar keer mijn eigen tekst door zitten lezen maar kom daar echt de termen 'openbare weg' en 'circuit' niet tegen..! :X

Dus STFU of meld iets zinnigs...

Amen...
 
inderdaad, wat een doeloze opmerking.. hoe dan ook, die slijtage is toch niet zo erg?? Gewoon na 2 maand omgooien en de andere kant afslijten.

Of het een houdingsprobleem is is idd moeilijk te zeggen, zul je toch echt foto's van je KD moeten hebben.
Ja heb je gelijk in, heb daar eigenlijk helemaal geen foto's van oid. Hoopte dat iemand dit probleem zelf had meegemaakt en wist waar het aan kan liggen! Zal eens foto's gaan (laten) maken binnekort!

ander merk schuurpapier kopen,of een slijptol :+ :+
Heb ik al geprobeerd, werkt allemaal niet man..!






:Z

:+
 
De plekken zitten helemaal achteraan je slider? Of is het vooraan?

Als achteraan: Je zit gewoon heel dicht bij het asfalt, waardoor de hoek verandert denk ik? Als je je been verder uitsteekt, komt de plek dan meer richting het midden?

@ Globetrekker: :W :Z Moraalridder ten top. Altijd. Overal. :+
 
De plekken zitten helemaal achteraan je slider? Of is het vooraan?

Als achteraan: Je zit gewoon heel dicht bij het asfalt, waardoor de hoek verandert denk ik? Als je je been verder uitsteekt, komt de plek dan meer richting het midden?

@ Globetrekker: :W :Z Moraalridder ten top. Altijd. Overal. :+

Wat denk je zelf ??
Tuurlijk zit hij dicht bij het asfalt. Hoe komen die krasjes dan op zijn sliders.
:W
 
ga meer naar achter zitten en zet je voet met de bal op de stepjes.

je zit teveel naar voren tegen je tank aan , daardoor knik je je knie teveel.

door de knie minder te buigen kruipt je broek niet zo naar boven.

toch een ingewikkelde hobby dat knie-duwen. |(
 
trek je broek eens aan en laat er een foto van maken als je op de motor zit, kunnen we even beoordelen of je broek nu echt tekort is :)

Nee geintje hoor, ik heb zelf pas 1 kneedown gemaakt, maar wel aan de binnenkant van mijn kneeslider, precies toen mijn motor erop klapte.
 
Ik heb nog eens een paar keer mijn eigen tekst door zitten lezen maar kom daar echt de termen 'openbare weg' en 'circuit' niet tegen..! :X

Dus STFU of meld iets zinnigs...

Amen...

Jij stelt je vraag op een forum en jij verwacht dan van iedereen een zinnige opmerking?? Dan heb ik maar een antwoord op je vraag: Houdingsprobleem! :Y
 
Jij stelt je vraag op een forum en jij verwacht dan van iedereen een zinnige opmerking?? Dan heb ik maar een antwoord op je vraag: Houdingsprobleem! :Y
Mja..van sommige mensen (*kuchglobetrekkerkuch*) wéét je dat er toch zelden iets nuttigs uit komt. Maargoed, verder ontopic.
 
Jij stelt je vraag op een forum en jij verwacht dan van iedereen een zinnige opmerking?? Dan heb ik maar een antwoord op je vraag: Houdingsprobleem! :Y

En een 'houdingsprobleem' kun je alleen met 110% zekerheid vaststellen door middel van een foto. Het is nog fun ook om actie foto's te maken, kijk maar.....

Mischien kun je hier iets mee, qua houding of zoiets. Ik vind het al mooi om ze te posten :9~

Foto=U3WJKNKR


Foto=7W6XUEMK


Foto=QRFIQVZG


Foto=OIQUNH3C


Foto=IOJOIYLL


Foto=GYAVOCIR





Mischien heb je hier ook iets aan:

Foto=SWHDG8UN
 
misschien is het een idee dat als je de grond aantikt met je knie, je knie weer wat binnen haalt, door even kort aanraken weet je immers ook wel je positie tov het asvalt.

wordt pas vervelend als je uitlaat, de standaard en of koffers steeds afslijten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan