House of BMW f 650 gs

stresschick

MF'er
14 jul 2006
246
23
Europa
Hoi beamer fans!

Na wat zoeken ben ik geen topic tegengekomen dat puur en alleen over de f 650 gs gaat. Dus bij deze *O* *O*

Vind het een ontzettend stoere motor en zou er graag meer over willen weten. Wat hebben jullie ermee beleefd en waar zijn jullie ermee geweest en een piccie is natuurlijk helemaal het einde.

Ik ben nu sinds 3 weken eindelijk in het bezit van een motorrijbewijs en deze motor doet me echt iets :9~

Dit weekend heb ik er dus een gehuurd om te kijken hoe die rijdt en of ik er een wil kopen. Nou, vanmiddag om 17:00 heb ik hem opgehaald en ben helemaal weg van dat ding. Zeker voor een vrouw (aan de kleine kant) en voor een beginner vind ik dit een super goed bestuurbare motor.

Waar ik wel wat vraagtekens bij heb is het geluid.... als je bij het stoplicht staat klinkt die als een traktor! B|
Maar als je het gas opendraait komt een er tijger uit. Dus jullie raden het al, eigenlijk ben ik al verkocht en binnenkort staat hij echt bij mij voor de deur.

:]

Dus iedereen die deze passie deelt en zijn verhaal kwijt wil kan ik beloven dat ik het met smart lees.

Groetjes
stresschick *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan