How low can you go???

Livelifefast

Die hard MF'er
2 dec 2002
849
0
Kollum
Sla ik even de nieuwe kicxstart open, kom ik dit tegen :?

full

Waar zijn we dan helemaal mee bezig??

Hm, als deze foto de werkelijke helling toont...
dan wil je wel in pak zo snel naar beneden.
Dat is aardig wat procentjes hoor!

nee. die kneesliders natuurlijk!!

is dit een motorrijder op z'n mtb ofzo? want anders doet ie dat toch knap z'n knie aan de grond met zo'n ding. dat lukt mij toch niet (but then again, met de motor ook niet...)

2 pagina's over een mountainbike..... misschien wordt het toch eens tijd om de kicxstart op te zeggen...

Heb het wel eens op tv gezien, downhill! Gaat echt super hard naar beneden! Dan heb je dat pak en die helm echt wel nodig als je op je bek gaat!!

vindt het toch knap dat hij zijn knee pads zo versleten krijgt in de bossen:0

Hij voelt met zijn knie hoe hoe dicht hij bij de bomen is denk ik.

Maar wat een watje zeg, als hij dit soort kleren al op de fiets aan doet, wat draagt hij dan op de motor? Een harnas?

kom maar, kom maar, kom maar

Het zal wel een niet zwaaiende harleyrijder welke altijd met een t-shirtje en korte broek rijdt zijn. thx zerogrnd :)

Laatst bewerkt:
nou weet je wat dat wil zeggen
dat jullie meer actief moeten gaan doen
dus met onze luie reet op een ander sportief zadel

:+ :+ :+

heeft zelf niet eens een fiets :X

Ik weet niet wie jij bent, maar je loopt een beetje achter me aan om vervolgens niet echt spontane en vriendelijke opmerkingen op de persoon te maken. Mail me maar als je wat te zeggen hebt en anders graag iets anders dan lullige oneliners die niets inhoudelijks bijdragen.

nou goed het past niet in een motorblad maar mountainbiken en voornamelijk downhill is echt wel super om te doen, mischien nog wel heftiger als motorrijden, je krijgt echt meer adrenaline van down-hill als van je knietje aan de grond rijden,

ik hou van beide hoor daar gaat het niet om!

Terug
Bovenaan Onderaan