How low can you go?

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Heeft iemand ervaring met het monteren van een ronde (old style) acterbrug op een swing arm frame met flh 30 cm shocks.Fiets gaat ongeveer 7 cm omlaag.Raakt het achterwiel dan het spatbord?(Weeg ongeveer 103kg)Wat betekent dit voor mijn 3" open belt als ik voor ook nog kortere binnenpoten monteer?kan ik dan nog een bocht om zonder de grond te raken.Kan natuurlijk alles monteren en proberen maar ben dan een dag sleutelen verder.
 
Hey Alf... jij rijdt nu toch alles al aan de grond? Je kunt 'em beter 7 cm ophogen... :+
 
Hey Alf... jij rijdt nu toch alles al aan de grond? Je kunt 'em beter 7 cm ophogen... :+
Tja ,da,s een probleem.Maar die grijze verlaagde flh bij het breda topic heeft me "gegrepen"
 
Ja die was zekers strak... ga je de vork inkorten of onderuit zetten? Of beide? (-> vind ik het mooist).
 
Ik weet niet wat 3 graden cups doen op het verlagen .Indien niet genoeg dan nog kortere binnenpoten maar 3 graden onderuit zeker.Wat betekent 3 graden voor de naloop?Ding moet wel nog sturen.
 
3 graden is nog wel te doen, ook al merk je het direct maar het is nog niet echt extreem. Maar ja, hoe leg je dat uit op een forum :?
Ervaring is niet afkomstig van een HD, maar een Wildstar
 
Alf, je houdt ons toch wel op de hoogte met foto's
ja,maar zit in midlife.Veel zweetaanvallen en opvliegers.En twijfelen he.Zag vorig weekend een pan-bobber hydra en dan denk je weer....Moet met TOT misschien een nieuwe MC oprichten "de twijfelaars".
 
Terug
Bovenaan Onderaan