How Stupid!

nicki

Rookie
5 nov 2004
2
0
Nijmegen
Tja,....koop je een motor, zit er maar één sleuteltje bij, negeer je alle goede adviezen om een reservesleutel te laten maken...........en dan raak je hem kwijt!
Hele huis op kop, laminaat eruit, stofzuigerzak opengeknipt, vuilnis weer naar binnen.................helemaal niets! Dan maar slot eruit (incl. stuurslot), nieuw slot erin, 2 sleuteltjes en 10 reserves laten maken.
Maar eigenlijk ben ik op zoek naar diegene met een loper voor mijn Magna, of in elk geval diegene met de gouden tip die minstens makkelijker moet zijn dan het eruit slopen van het slot. Ik houd me aanbevolen!! (alhoewel ik bang ben voor de antwoorden)

Groetjes Nicky
 
Tja,....koop je een motor, zit er maar één sleuteltje bij, negeer je alle goede adviezen om een reservesleutel te laten maken...........en dan raak je hem kwijt!
Hele huis op kop, laminaat eruit, stofzuigerzak opengeknipt, vuilnis weer naar binnen.................helemaal niets! Dan maar slot eruit (incl. stuurslot), nieuw slot erin, 2 sleuteltjes en 10 reserves laten maken.
Maar eigenlijk ben ik op zoek naar diegene met een loper voor mijn Magna, of in elk geval diegene met de gouden tip die minstens makkelijker moet zijn dan het eruit slopen van het slot. Ik houd me aanbevolen!! (alhoewel ik bang ben voor de antwoorden)

Groetjes Nicky

Als je het nummer kunt ontcijferen op je slot, heeft een goeie sleutelmaker in een kwartiertje een sleutel klaar, éérste sleutel kost je 25€.
 
*proest* eindelijk weer eens een topic waarvan ik spontaan in lachen uitbarst.

Maar wel lullig voor je hoor, succes ermee :)
122240
125107


ik heb 4 sleutels.. en ze werken ook nog allemaal :+
 
Gewoon je contactslot eraf schroeven en mee naar de locale sleutelboer gaan.

Als het goed is staat er een nummer op: Sleutelmaker kel voert nummer in op z'n computer en 2 minuten later en 3 euro armer heb je een nieuwe sleutel...
 
Gewoon je contactslot eraf schroeven en mee naar de locale sleutelboer gaan.

Als het goed is staat er een nummer op: Sleutelmaker kel voert nummer in op z'n computer en 2 minuten later en 3 euro armer heb je een nieuwe sleutel...

....Gewoon je contactslot eraf schroeven,..............hmm,...Ik wist wel dat ik een technische opleiding had moeten kiezen. En ik ga ook niet vragen hier hoe dat moet!.....Echt niet! Alhoewel,.....nee, doe ik niet. Toch bedankt voor de tips! Nu eerst op zoek naar een handyman. :-)
 
Tja,....koop je een motor, zit er maar één sleuteltje bij, negeer je alle goede adviezen om een reservesleutel te laten maken...........en dan raak je hem kwijt!
Hele huis op kop, laminaat eruit, stofzuigerzak opengeknipt, vuilnis weer naar binnen.................helemaal niets! Dan maar slot eruit (incl. stuurslot), nieuw slot erin, 2 sleuteltjes en 10 reserves laten maken.
Maar eigenlijk ben ik op zoek naar diegene met een loper voor mijn Magna, of in elk geval diegene met de gouden tip die minstens makkelijker moet zijn dan het eruit slopen van het slot. Ik houd me aanbevolen!! (alhoewel ik bang ben voor de antwoorden)

Groetjes Nicky

lullige is dat je wl. 3 nieuwe sloten nodig hebt,...
 
Laatst bewerkt:
Zit er op je motor geen helmslotje of zo wat er simpeler af te schroeven is?
Als je dat meeneemt naar een goede sleutelboer dan maakt die zo een paar sleuteltjes voor je.
En anders toch maar op zoek naar een "handyman"........die zijn er hier genoeg op dit forum. :)
 
3€, jeah right, dit betaal je voor de tweede sleutel :9

Dat klopt, en ook voor de eerste sleutel :)

Het kan zijn dat het ergens anders duurder is, maar bij de lokale sleutelboer heb ik toch echt 6 euro voor 2 nieuwe sleutels betaald.

Het sleutelnummer staat misschien ook op het slot van je helmslotje.

Misschien kun je hem ook opvragen bij de importeur :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan