How to Avoid Skinning Yourself Alive - Brittany Morrow

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed dit
ik heb verleden maand een ongeluk gehad en zelfs met leer heb ik schaafwonden ken je nagaan als ik dat niet aan had
ik heb nu 2 plaaten en 21 schroeven maar dat had veel erger gekunt
 
Brittany Morrow AKA "road rash queen". Fotootje (uit m'n hoofd na een jaar):
Road%20Rash%20Queen
.

Deze foto laat ik graag zien aan naieve nichtjes die achterop willen (bij mij of iemand anders).

Hmmz.. deze open ik maar even niet op mijn werk denk ik :P
Kan wel hoor :)
Voor collega's doet deze het ook goed: fullscreen en geluid aan:
 
Oke, eerlijk is eerlijk. Ik schrik hier wel een beetje van.
Ik rij zelf ook regelmatig in m'n spijkerbroek, maar ik had ook nog niet eerder dit soort eindresultaten gezien.
 
goed dit
ik heb verleden maand een ongeluk gehad en zelfs met leer heb ik schaafwonden ken je nagaan als ik dat niet aan had
ik heb nu 2 plaaten en 21 schroeven maar dat had veel erger gekunt

is al een ouwe idd, van dat meisje...

je leest hier op mf zat van die betweters 'ik rij met n textieljasje en jeans en gewone schoenen, doet 't net zo goed' of ook wel veel ' voor mn viendinnetje die af en toe achterop zit, gaan we heus geen 150 euro aan n tweedehands pak uitgeven'.. (zelf pas nog vorige week als reactie gehad, voor n pak van 1 j oud en 3x gedragen... )... ik heb al lang geleden 't opgegeven hen proberen uit te leggen... zit zelf met n halve ijzerhandel in mn lijf, en vol littekens... en dat was nog met leer.

feit is, als ik geen leder pak had aangehad, zat ik wsl ook niet meer te typen nu...
 
Laatst bewerkt:
is al een ouwe idd, van dat meisje...

je leest hier op mf zat van die betweters 'ik rij met n textieljasje en jeans en gewone schoenen, doet 't net zo goed' of ook wel veel ' voor mn viendinnetje die af en toe achterop zit, gaan we heus geen 150 euro aan n tweedehands pak uitgeven'.. (zelf pas nog vorige week als reactie gehad, voor n pak van 1 j oud en 3x gedragen... )... ik heb al lang geleden 't opgegeven hen proberen uit te leggen... zit zelf met n halve ijzerhandel in mn lijf, en vol littekens... en dat was nog met leer.

feit is, als ik geen leder pak had aangehad, zat ik wsl ook niet meer te typen nu...
hier het zelfde ik ben nu al weer aan het kijken voor leer maar moet eerst nog een x geopereert worden 19 aug en dan kan als het goed is alles weer
ik probeer er niet aan te denken hoe ik eraf was gekomen zonder leer en al het andere denk niet dat ik het had overleefd
 
Ik vraag het me ook wel af van sommige kleding... zo'n dragging jeans bijv? is daar nog iets van over met 120km/u ? En mn leren zomerhandschoentjes...
Mn vriendin zit altijd ingepakt achterop, heb ik er zo goed ingepraat dat ik op vakantie een motor huren wel kon vergeten :(

(stiekem trots :+)
 
Ik vraag het me ook wel af van sommige kleding... zo'n dragging jeans bijv? is daar nog iets van over met 120km/u ? En mn leren zomerhandschoentjes...
Mn vriendin zit altijd ingepakt achterop, heb ik er zo goed ingepraat dat ik op vakantie een motor huren wel kon vergeten :(

(stiekem trots :+)
geen idee wat die jeans doen ik had leer en zelfs dat slijt kompleet weg tot schaafwonden toe
 
Ik vraag het me ook wel af van sommige kleding... zo'n dragging jeans bijv? is daar nog iets van over met 120km/u ? En mn leren zomerhandschoentjes...
Mn vriendin zit altijd ingepakt achterop, heb ik er zo goed ingepraat dat ik op vakantie een motor huren wel kon vergeten :(

(stiekem trots :+)

Die broeken schijnen opzich goed te werken. Ze komen verder dan leer, alleen het kan opstropen en dan heeft het meteen weer niet zoveel nut.

Ben wel eens benieuwd wat ze in het ziekenhuis aanraden. Leer, textiel, dat soort broeken.
 
Die broeken schijnen opzich goed te werken. Ze komen verder dan leer, alleen het kan opstropen en dan heeft het meteen weer niet zoveel nut.

Ben wel eens benieuwd wat ze in het ZIEKENHUIS aanraden. Leer, textiel, dat soort broeken.
leer
 
oud maar goud :) heb zelf paar dagen terug een fzr 1000 geleend voor een ritje, kon het niet laten even dik over de 200 te gaan met twee spijkerbroeken aan maar wel op een veilig stuk.. Toch maar inhouden voortaan..
 
Ben wel eens benieuwd wat ze in het ziekenhuis aanraden. Leer, textiel, dat soort broeken.
Voor dergelijk advies kan je beter op het circuit kijken. Leer dus.

[me="RemcoNL"]rijdt met textiel, maar dat heeft praktische redenen, zodat ik op m'n bestemming nog normale kleren heb om in rond te lopen.[/me]
 
oud maar goud :) heb zelf paar dagen terug een fzr 1000 geleend voor een ritje, kon het niet laten even dik over de 200 te gaan met twee spijkerbroeken aan maar wel op een veilig stuk.. Toch maar inhouden voortaan..
Jij denkt dat die ambulancebroeders het leuk vinden om vezeltjes uit je verschrompelde velletje te halen dus je trekt maar 2 broeken aan? :z
 
65 70 naast asfalt

Waarneer (als in welk jaar) was dat? Huidige leren combi's die zouden makkelijk een schuifer van 100 km/h moeten overleven om vervolgens gewoon opnieuw gebruikt te kunnen worden. Ben dit jaar met +- 40 onder uit gegaan toch zo'n 5 a 8 meter gegleden en nu ik leer vet heb gebruikt zie je er niets meer van, op de protectoren na dan
 
Waarneer (als in welk jaar) was dat? Huidige leren combi's die zouden makkelijk een schuifer van 100 km/h moeten overleven om vervolgens gewoon opnieuw gebruikt te kunnen worden. Ben dit jaar met +- 40 onder uit gegaan toch zo'n 5 a 8 meter gegleden en nu ik leer vet heb gebruikt zie je er niets meer van, op de protectoren na dan
de 12e van verleden maand
 
slotje, alleen over ongelukken als MF was betrokken, of geuige was.

Als het gaat om veiligheid en kleding ed, dan moet daar maar een topic over komen (misschien is het er zelfs al, dat weet ik even niet).
 
Ik vraag me af of het filmpje wel kritisch bekeken wordt ipv het standaard verhaaltje op te dreunen.
Meisje droeg niet meer dan een helm, en ''reed '' 190 km/u.

Verder wel goed dat ze haar stommiteit deelt om zo anderen te waarschuwen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan