how-to bedenken a Hornetmeeting 2011

Ik dacht, gooi eens wat aas uit, maar ze willen niet bijten vandaag :~))
 
Laatst bewerkt:
sommige zijn nog niet zo oud dat ze met pensioen kunnen en zijn overdag gewoon aan het werk dus
 
Laatst bewerkt:
sommige zijn nog niet zo oud dat ze met pensioen kunnen en zijn overdag gewoon aan het werk dus

Jij hebt volgens mij totaal geen gevoel voor humor. En over zakelijke dingen ga ik hier al helemaal niet beginnen.

Ik bedank me bij deze ook voor de rondrit, die laat ik bij deze aan mijn neus voorbij gaan.
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt volgens mij totaal geen gevoel voor humor. En over zakelijke dingen ga ik hier al helemaal niet beginnen.

Ik bedank me bij deze ook voor de rondrit, die laat ik bij deze aan mijn neus voorbij gaan.
:? nou henk volgens mij bijt je in je eigen aas nu jij gooit wat uit krijgy een opmerking terug en vervolgens hebben anderen geen humor...... -O- -O- -O-

of dit is weer een grap van je maar dan vind ik hem minder geslaagd :z
 
Jij hebt volgens mij totaal geen gevoel voor humor. En over zakelijke dingen ga ik hier al helemaal niet beginnen.

Ik bedank me bij deze ook voor de rondrit, die laat ik bij deze aan mijn neus voorbij gaan.


oke

smiley_fishing.gif
 
Ik bedoel het precies zoals ik gezegt heb. Wat flaterik zei was namenlijk ook niet als humor bedoeld, zo goed kan ik wel nederlands verstaan. Wat mij betreft is dit onderwerp afgesloten.
 
hahaha, dit komt op mij idd best typisch over :')

anyway, de rit is uiteindelijk een combi van een route die HornEd ooit met de raptormeeting heeft gedaan en mijn nakedrit van 2 jaar terug.

het (bedoelde) eindpunt was in beide gevallen hetzelfde :P
 
hahaha, dit komt op mij idd best typisch over :')

anyway, de rit is uiteindelijk een combi van een route die HornEd ooit met de raptormeeting heeft gedaan en mijn nakedrit van 2 jaar terug.

het (bedoelde) eindpunt was in beide gevallen hetzelfde :P

Kan aan mij liggen, maar snap het niet :/ Is dan het eindpunt ook in Soesterberg, of moet ik in oude topics gaan zoeken naar die eindlocatie :?

Hellup ff :j
 
Kan aan mij liggen, maar snap het niet :/ Is dan het eindpunt ook in Soesterberg, of moet ik in oude topics gaan zoeken naar die eindlocatie :?

Hellup ff :j

ok, komt ie:

het is er heel netjes en ......
en het 2e deel van de plaatsnaam is een ander woord voor 'tuinman' -'ier'

weet je 't nu? :)

nee?

nou, je eindigd dichter bij je vroegere woonplaats dan dat je begint
en het ligt aan de N210
;)
 
Laatst bewerkt:
ok, komt ie:

het is er heel netjes en ......
en het 2e deel van de plaatsnaam is een ander woord voor 'tuinman' -'ier'

weet je 't nu? :)

nee?

nou, je eindigd dichter bij je vroegere woonplaats dan dat je begint
en het ligt aan de N210
;)

Ah, daar waar we nog eens met Greyhorn (is he ok??) een bakkie hebben gedaan na een pre-meet voor een eifelweekend? :')
 
Ik bedoel het precies zoals ik gezegt heb. Wat flaterik zei was namenlijk ook niet als humor bedoeld, zo goed kan ik wel nederlands verstaan. Wat mij betreft is dit onderwerp afgesloten.

jij begint met je grap om een paar pakken pampers omdat ik en BasH88 aan de jonge kant zijn. Prima, vond ik wel grappig opzich.
Reageer ik op de zelfde manier maar dan over het pensioen omdat jij wat ouder bent. Ook gewoon als grap bedoelt.
En nu ben je op je pik getrapt. Ik snap het niet hoor.
Maargoed, doe er mee wat je wilt. Misschien tot zondag en anders maar niet.
 
:^
jij begint met je grap om een paar pakken pampers omdat ik en BasH88 aan de jonge kant zijn. Prima, vond ik wel grappig opzich.
Reageer ik op de zelfde manier maar dan over het pensioen omdat jij wat ouder bent. Ook gewoon als grap bedoelt.
En nu ben je op je pik getrapt. Ik snap het niet hoor.
Maargoed, doe er mee wat je wilt. Misschien tot zondag en anders maar niet.
 
Nou nou is dat effe lekker.
Dit is nu van te voren al een meeting met de grootste LOL :+
Dat belooft nog wat. _O-

Over smaak valt te twisten, maar zoals ik het nu begrijp over humor ook. |(
 
alle ruimte nog :Y

ik zet je erbij


Super!! Bedankt!! Volgens mij had ik ik mijzelf nog niet voorgesteld...

Mijn naam is Wouter, woonachtig in Alkmaar en heb sinds 5-6 weken mijn brommerrijbewijs,,, heb er nu ook al 6000km op zitten op mn hornet! vorige week n weekendje naar de Eifel geweest en ook al weekendjes in drenthe/friesland gereden..

Komende zomervakantie ga ik 3 weken naar zuidfrankrijk toe met de brommer (ben nog druk op zoek naar mooi tassen voor mn brommer (hornet 600 uit 2006)).

Voor mijn werk breng ik dat mooie zwarte spul aan waar wij graag overheen rijden! en ik breng ook buizen aan waar onze uitwerpsels in terecht komen..

Ik heb al zin in zondag! hoop dat t weer beter wordt!
 
vet gezellig hier! :Y *O* _O-

nu nog hopen dat het weer a.s. zondag net zo gezellig is 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel het precies zoals ik gezegt heb. Wat flaterik zei was namenlijk ook niet als humor bedoeld, zo goed kan ik wel nederlands verstaan. Wat mij betreft is dit onderwerp afgesloten.


:o

Als je in flaterik zijn opmerking de grap niet eens in kan zien dan zou ik bij mezelf te rade gaan of internetfora wel een geschikt medium voor je is.
 
Laatst bewerkt:
:o

Als je in flaterik zijn opmerking de grap niet eens in kan zien dan zou ik bij mezelf te rade gaan of internetfora wel een geschikte medium voor je is.


a joh, die zit allang weer vanachter de geraniums te klagen over de spelende jeugd denkend aan vroegâh.. 8-)

ik maak me meer druk over welk regenpak in zondag mogelijk aan moet doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan