how-to bedenken a Hornetmeeting 2011

het is catch my drift, en ik weet waar je naartoe wilt })

dus, heren en dame die zich reeds aangemeld hebben,
hoe zitten jullie zaterdag de 21e? O-)

Zaterdag gaat mij niet lukken. Wil niet het hele weekend op de motor zitten. Aangezien we de week erna ook al naar de Vogezen gaan wil ik toch nog een klein beetje familie tijd vrijhouden.

Maar is die "drift" soms een route ietsje verder dan midden NL? Zegge Eiffel met 1 f? O-)
Als jullie wel willen gaan, geen probleem hoor. Moeten jullie gewoon doen. Ga ik de volgende keer wel weer mee. Lijkt mij wel een geinig idee hoor, met de ouwetjeshornetclub (ja die nieuwe bees willen maar niet, he?) op pad. Alleen is mei gewoon voor mij een te drukke maand.
 
Laatst bewerkt:
Zal ik ook weer een keer meedoen? Ik mag mezelf ook wel tot de veteranen rekenen, denk ik.

Count me in voor de zondag!
 
mooi man, ik zal die gele ook eens een berichtje sturen
nog een hornetveteraan :+
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag gaat mij niet lukken. Wil niet het hele weekend op de motor zitten. Aangezien we de week erna ook al naar de Vogezen gaan wil ik toch nog een klein beetje familie tijd vrijhouden.

Maar is die "drift" soms een route ietsje verder dan midden NL? Zegge Eiffel met 1 f? O-)
Als jullie wel willen gaan, geen probleem hoor. Moeten jullie gewoon doen. Ga ik de volgende keer wel weer mee. Lijkt mij wel een geinig idee hoor, met de ouwetjeshornetclub (ja die nieuwe bees willen maar niet, he?) op pad. Alleen is mei gewoon voor mij een te drukke maand.

Ik denk dat het idd wat te ambitieus is om er meteen een heel weekend van te maken,
Maar het idee leek me wel heel leuk O-)

Anyway, we hebben al een leuke meet als ik de gastenlijst zo zie :Y

Leuk dat je er ook bij bent Reece!
 
Ikke ga ook mee. Als enige uitzondering hierop is, als ik voor het wegrijden regend, en de waterhoogte stijgt tot aan mijn knieen dan sla ik de rit over. Het is dat ik een nieuw tanktasje heb wat ik nog moet uitproberen. (ps verheug me er nu al op) :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Graag rijd ik ook mee.

Het is maar 37 km naar het startpunt van de rit :}

Ikke ga ook mee. Als enige uitzondering hierop is, als ik voor het wegrijden regend, en de waterhoogte stijgt tot aan mijn knieen dan sla ik de rit over. Het is dat ik een nieuw tanktasje heb wat ik nog moet uitproberen. (ps verheug me er nu al op) :] :] :] :] :]


Jeeeejjjjjj, aanmeldingen!!! *O*

Nog even en het aantal Hornets overtreft het aantal was-a-bees. _O-
 
Laatst bewerkt:
ik laat deze (voor mij eerste) meeting toch maar even aan m'n neus voorbij gaan..
eerst lekker oefenen, dan een keer in een groep meerijden. :]
Wie weet, met een andere hornet-meeting!! Ik hoop er op!! :Y
 
ja, we houden het gewoon op de 22e :Y

Jammer, de 21e doet me wijf (de schat) dan mee met de Ducati BellaOllanda rit..
Dus een Hornet Meeting op de 21e was dan perfect voor mij geweest.

De 22e kan ik helaas niet, dan moet ik bij mijn schoonmoeder klussen :(
 
Jammer dat het zo ver is, anders was ik erbij ... Misschien als jullie ooit eens naar het Zuiden komen ...

Veel plezier! :W
 
Ikke ga ook mee. Als enige uitzondering hierop is, als ik voor het wegrijden regend, en de waterhoogte stijgt tot aan mijn knieen dan sla ik de rit over. :] :] :] :] :]

voor mij hetzelfde dus ik en men vriendin (die tegenwoordig zelf rijdt) gaan voorlopig ook mee :]
 
voor mij hetzelfde dus ik en men vriendin (die tegenwoordig zelf rijdt) gaan voorlopig ook mee :]


Ohh, gaaf!!! Krijgen we je jouw vakmanschap ook nog te zien voordat ze verkocht wordt *O*

(de hornet hè, voor de duidelijkheid :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ohh, gaaf!!! Krijgen we je jouw vakmanschap ook nog te zien voordat ze verkocht wordt *O*

(de hornet hè, voor de duidelijkheid :+ )


ja heeel aardig weer :P

maar zit nou weer te twijfelen |( jaja ben een tweeling ik hou van twijfelen hoort bij mij :] want zit nou weer te denken om er up side down voorvork in te gooien en een hyperpro veertje achter...dus je ziet ben er nog niet helemaal uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan