how-to bedenken a Hornetmeeting 2011

Ik ben ook weer thuis! Gisteren na thuiskomst meteen weer weggegaan, dus geen tijd gehad eerder te reageren.

Bedankt voor de organisatie. Was weer leuk een keer mee te rijden.
 
Ik ben ook weer thuis! Gisteren na thuiskomst meteen weer weggegaan, dus geen tijd gehad eerder te reageren.

Bedankt voor de organisatie. Was weer leuk een keer mee te rijden.


Dacht al, wat duurt het lang voor reece thuis is... die heeft een mooie dijk naar huis gepakt :-)
 
Het kan dus wel snel in de ambtenarij.

CJIB :r . Wie nog meer? In Soesterberg, om 12.02 uur. € 25,-
 
Het kan dus wel snel in de ambtenarij.

CJIB :r . Wie nog meer? In Soesterberg, om 12.02 uur. € 25,-

B|

Dat was op dat punt net nadat jullie op mij en artikel 5 hebben gewacht. Ben benieuwd wat er dus nog gaat komen vandaag....
full
 
Oi, Jammer Reece... Had je ze niet gezien? Ze vielen toch wel op, kwam met +/- 80 de bocht om zeilen en zag ze direct al staan... Veel harder dan 30 ging ik er niet langs.
 
Oi, Jammer Reece... Had je ze niet gezien? Ze vielen toch wel op, kwam met +/- 80 de bocht om zeilen en zag ze direct al staan... Veel harder dan 30 ging ik er niet langs.

Ja, wel gezien. Ik lette waarschijnlijk meer op hun dan op mijn snelheid |( .

Ach, 25,-... Could have been worse.
 
Ja, wel gezien. Ik lette waarschijnlijk meer op hun dan op mijn snelheid |( .

Ach, 25,-... Could have been worse.

Erg jammer van de centjes natuurlijk, maar zoals jezelf al zegt. Had erger kunnen zijn. Toch wel opmerkelijk dat de motor met de minste pk's de boete ontvangt...

Toch maar weer naar een pk kanon Reece?
 
misschien wilden ze je laten weten dat je kenteken, ondanks de hoek tóch is te lezen :P
 
Laatst bewerkt:
Ik had echt niet het idee dat ik te hard reed. Kan bij gezeik over de hoek van de kentekenplaat inderdaad wel zeggen dat 'ie goed genoeg leesbaar is om te flitsen. Daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om. Ik stop die boete wel in mijn jas.

Ik ben gelijk aan vakantie toe. Gelukkig ga ik morgen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan