How to: driften

Bernd Hiemer, Supermoto World Champion 2006, shows how to drift properly on a motorbike.

 

eerst maar is leren op een driewieler.

Beetje powersliden in regen en is een koud kunstje.
 
ben ik de enge die dit er best wel een beetje :X zielig uit vind zien??

Wel erg mooie weg :P
 
ben ik de enge die dit er best wel een beetje :X zielig uit vind zien??

Wel erg mooie weg :P

ik moets direct aan Southparc denken..."Respect my authority"

sp203_chickenlover.jpg
 
Met zo'n aangepaste motor is het geen kunst om wat dan ook te kunnen doen.

Moelijkheidsgraad= 1
Wat is er aangepast aan die motor... ik zie alleen een wheelybar en verder is er niets te zien :?
Oké... een groter achtertandwiel geef ik je cadeau want dat is een veel gedane mod die samen met die wheeliebar komt.
Maar als het zo makkelijk is en jij wss geen aangepaste fiets hebt mag jij op de volgende MM demonsteren hoe makkelijk het is door de rijlesoefening keren op de weg met 1 hand te doen :+
 
Met zo'n aangepaste motor is het geen kunst om wat dan ook te kunnen doen.

Moelijkheidsgraad= 1

Juist, en wat is er volgens jou dan zo aangepast dat iedereen het kan? Een wheeliebar... die hij niet gebruikt, valbeugels... die hij niet gebruikt, waarschijnlijk een extra achterrem op de linkerstuurhelft... die hij niet gebruikt. En de andere vertanding daar word het makkelijker van denk je? _O- Weet zeker dat ie dit ook wel kan op een stock motor, vertanding is alleen voor een lagere min. snelheid.

Dus eigenlijk ben jij gewoon een arme jaloerse stakker :W
 
_O-

De grap is dat het filmpje waar je dit topic mee bent begonnen wel een aanpassing heeft om driften/rolling brunouts makkelijker te maken :')
 
Laatst bewerkt:
Met een beetje verstand van dit soort dingen weet je gewoon dat als je een grotere achter tandwiel plaatst het makkelijker maakt om dat te doen.

Ik wil het wel zien met een stock (achtertandwiel) _O- _O-
motor op vol gas _O- _O-


Sweet dreams. :Z .

Wat denk je wat de snelheid word met zo'n big tw???? |( |( . |(




Ata pabo gosa.

On 4-5 Diff bikez, stock/ stretched, you name it.


1:49 (met een stock motor).
 
Laatst bewerkt:
Met een beetje verstand van dit soort dingen weet je gewoon dat als je een grotere achter tandwiel plaatst het makkelijker maakt om dat te doen.

Ik wil het wel zien met een stock (achtertandwiel) _O- _O-
motor op vol gas _O- _O-


Sweet dreams. :Z .

Wat denk je wat de snelheid word met zo'n big tw???? |( |( . |(

Met een groter tandwiel achter wordt het niet direct makkelijker, als jij er verstand van
had wist je het! Jij braakt dus ook maar onzin op hier.

Met een groter tandwiel, word je haast verplicht om steeds volgas te geven, omdat de versnelling veel kleiner is. Die heb je juist nodig om het achterwiel sneller te laten draaien zodat je in de drift blijft.
 
Met een beetje verstand van dit soort dingen

Je bedoeld te zeggen dat je er zelf geen verstand van hebt?

Ik wil het wel zien met een stock (achtertandwiel) _O- _O-
motor op vol gas _O- _O-


Sweet dreams. :Z .

Wat denk je wat de snelheid word met zo'n big tw???? |( |( . |(

Het is een rolling BURNOUT, het achterwiel slipt door en bepaald dus niet direct de snelheid, die regel je af met de voorrem.

Je bent echt een hele zielige stakker :W

Iedereen weet dat het makkelijekr word met een verlengde achterbrug *kuch* dat filmpje dat jij poste
 
Je bedoeld te zeggen dat je er zelf geen verstand van hebt?Het is een rolling BURNOUT, het achterwiel slipt door en bepaald dus niet direct de snelheid, die regel je af met de voorrem.

Je bent echt een hele zielige stakker :W

Iedereen weet dat het makkelijekr word met een verlengde achterbrug *kuch* dat filmpje dat jij poste




Met een groter tandwiel achter wordt het niet direct makkelijker, als jij er verstand van
had wist je het! Jij braakt dus ook maar onzin op hier.

Met een groter tandwiel, word je haast verplicht om steeds volgas te geven, omdat de versnelling veel kleiner is. Die heb je juist nodig om het achterwiel sneller te laten draaien zodat je in de drift blijft.



Veel theorie, heb je het zelf in praktijk geprobeerd??? |( :? wil zien hoe jij t doet :Y







I smell jealousy _O- arround here *O* _O- _O-
I.I.G. , I can,


can you?
:? :] :]




On TopppiC




No XcuseS (verlengd of niet verlengd) het lukt mij overal op :W .
And tha's what this toP is all abb.

Als j't kunt doen, petjes af :} , zo niet stop talking :X start practising :] en dan kunnen we verder "praten".



and oh...! no hard feelings.
I'ts just a game, So don ha'e t ha pleyaR ;)
 
Heb jij plaatjes en flimpjes LSDragon en heb jij niet een R1?

Ik zou het driften wat die mannen op het circuit doen de motogp makken dat zou ik willen kunnen.
Dat met de verlengde achterbruggen vind ik leuk om te zien maar ik zou zelf geen verlende achterbrug in mn motor willen omdat ik dan minder makkelijk mn knie aan de grond krijg. :+
 
Laatst bewerkt:
Heb jij plaatjes en flimpjes LSDragon en heb jij niet een R1?

Ik zou het driften wat die mannen op het circuit doen de motogp makken dat zou ik willen kunnen.
Dat met de verlengde achterbruggen vind ik leuk om te zien maar ik zou zelf geen verlende achterbrug in mn motor willen omdat ik dan minder makkelijk mn knie aan de grond krijg. :+


Heb r beeld bij, vind een verlengde motor in principe ook niet mooi, maar je hebt uitzonderingen.
Vind het ook mooi om te zien. Mn motors zijn verlengd puur voor de show en heeeeeel af en toe een gekke filmpje maken.

En ja, heb een R1 ((ook )naast de 3 anderen).
 
Veel theorie, heb je het zelf in praktijk geprobeerd??? |( :? wil zien hoe jij t doet :Y







I smell jealousy _O- arround here *O* _O- _O-
I.I.G. , I can,


can you?
:? :] :]




On TopppiC




No XcuseS (verlengd of niet verlengd) het lukt mij overal op :W .
And tha's what this toP is all abb.

Als j't kunt doen, petjes af :} , zo niet stop talking :X start practising :] en dan kunnen we verder "praten".



and oh...! no hard feelings.
I'ts just a game, So don ha'e t ha pleyaR ;)


ja die "drifts" op die r1 zijn anders ook niet echt om over naar huis te schrijven.. en ja die 2 jongens die je quote weten wel waar ze het over hebben.. mischien moet je het nog eens proberen zonder die lange achterbrug en met een +15 achtertandwiel.. kijken of je dan nog zo goed "drift"

// en ja, op die yamaha zijn je burnouts best ok..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan