How to: driften

ja dat was cool, de streetfighterday he? dat was toen een dunlop sportmax 208 ( haha dat ik dat nog weet..)
rij nu op een 600RR, drift ook goed! SM sliden lukt ook al vrij aardig (op de RR dus).
 
ja dat was cool, de streetfighterday he? dat was toen een dunlop sportmax 208 ( haha dat ik dat nog weet..)
rij nu op een 600RR, drift ook goed! SM sliden lukt ook al vrij aardig (op de RR dus).
Klopt, SF day :Y

Heb je op een SM geoefend met SM sliden? Dat heb je (vooral met jouw ervaring) zo onder de knie :)
 
ik probeer dat insliden ook wel eens op me 636.. maar me achterwiel gaat soms zo enorm klapperen..
 
ik probeer dat insliden ook wel eens op me 636.. maar me achterwiel gaat soms zo enorm klapperen..
Bijremmen met de achterkant om de slide in te zetten en vooral harder remmen vooraan zodat je achterwiel lichter wordt.
Iets meer hellingshoek geef ook meer gevoel en minder snel stuiteren :Y
 
de speciale versie
_O-
Ja... díe vent slide.... het achterwiel niet :?

Brittany%20Poster%202.JPG

Zij heeft ook geslide... maar om nou te zeggen dat ze aan het driften was :X :/
 
Luitjes,

Greeting, leuke filmpies en mooie motoren, gekke acties en lange dialogen over iets waar men het nooit eens over gaat worden ..vergelijkbaar met religie en sexuele geaardheid

1 tip, zorg dat je je kentekens van je filmpies weghaald.
Ieder zijn ding en dan komt het helemaal goed.

Met respect getekend

Loco
 
Laatst bewerkt:
Ik zou liever op een circuit racen als een beetje stunten. Marja ieder zijn ding bij het motorrijden :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan