How to inclusief foto's: motorbok voorkant bouwen

Doc

Die hard MF'er
6 jul 2002
671
0
groningen
Op mijn tekening in de beginpost staat toch ook alles op???

Wat is er eigenlijk beter/aangevuld aan deze tekening dan?

Ik had de tekening met alleen het vooraanzicht gedownload en heb die verder uitgewerkt met zij- en bovenaanzicht. Zie nu pas dat jij er een andere of een gewijzigde tekening op hebt staan.

**MIKE**

MF veteraan
25 mei 2003
2.701
0
46
Zo, ff online gezet. Hier de link voor de geïnteresseerden :) .

Let op, is een Autocad-file. Ik weet niet of dit met een ander prog ook kan bekeken worden... :?
Om de een of andere reden krijg ik die link niet gedownload.
Zou jij hem als een zip bestand op je server kunnen zetten mischien dat het me dan beter lukt.

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
0
Om de een of andere reden krijg ik die link niet gedownload.
Zou jij hem als een zip bestand op je server kunnen zetten mischien dat het me dan beter lukt.
Probeer gewoon eens rechtsklik en "doel opslaan als" of "save target as". Kan ni missen!! :)

ZXRené

MF veteraan
27 feb 2002
4.939
0
41
Geertruidenberg
Ik had de tekening met alleen het vooraanzicht gedownload en heb die verder uitgewerkt met zij- en bovenaanzicht. Zie nu pas dat jij er een andere of een gewijzigde tekening op hebt staan.
Aaaah vandaar....maar die tekening staat er toch al best lang hoor, ik heb hem recentelijk niet veranderd in ieder geval.

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
53
Hellmouth
www.motor-forum.nl
Passende voorbok vor een yamaha fz 750 (maar door gebruik van een passende pen ook te gebruiken voor elke andere motor)

de kunstof doppen op de hoeken zijn nu ook dichtgelast (nog niet bijgespoten , dus nog zelf effe doen ).

en voor 35 pleurito`s veranderd ie van eigenaar

llivocool

Die hard MF'er
2 dec 2002
681
0
Borgerhout
Passende voorbok vor een yamaha fz 750 (maar door gebruik van een passende pen ook te gebruiken voor elke andere motor)

(Afbeelding)

de kunstof doppen op de hoeken zijn nu ook dichtgelast (nog niet bijgespoten , dus nog zelf effe doen ).

en voor 35 pleurito`s veranderd ie van eigenaar
Ikke ikke ikke! Wanneer mag ik hem komen halen? :9

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
53
Hellmouth
www.motor-forum.nl
Beviel hij niet? Wat is de reden eigenlijk dat je hem wegdoet?
hij bevalt perfect Rene , zowel voor als achter .

Ik krijg binnekort de beschiking over een nieuwe sleutelruimte met een huese takelbalk en elektrische takel.

Heb daar een mooie opnamen voor gemaakt zodat ik mijn ace kompleet van de vloor kan tillen.

dus de bokken zijn nu eigenlijk overbodeig en staan me gruwelijk in de weg .

llivocool

Die hard MF'er
2 dec 2002
681
0
Borgerhout
euhm... die pen moet echt wel precies passen hé, nu scharniert de bok gewoon en blijft de motor koppig met zijn voorwiel op de grond....

llivocool

Die hard MF'er
2 dec 2002
681
0
Borgerhout
misschien een domme vraag, maar stak jij het korte stuk van de pen in de bok, of het lange stuk? ('t is maar als ik een nieuwe pen laat draaien, dat ik weet welke kant ik moet laten aanpassen)

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
53
Hellmouth
www.motor-forum.nl
de korte kant zit vrij "vast" in de bok zo`n passing moet je ook ongeveer in je balhoofd hebben (is een snol om goed te meten )

Mischien moet ie in jouw geval ook een langer middenstuk hebben , om je motor op te kunnen pakken

Mark MF

MF veteraan
27 jul 2002
1.872
0
Hoi oma,

Zal deze eventjes een schop geven. wil nl zelf ook een voorbok gaan maken.
Maar heb helaas geen autocat. heeft iemand nog een tekening ervan in bijv jpeg formaat (of iig een formaat dat een leek kan openen)

Al vast bedankt! ;)

pietert

Die hard MF'er
1 jul 2004
651
0
34
de goorn
heb je die tekeningen nog nodig in een ander formaat dan acad? Kan ze je wel mailen namelijk.

pietert dankt zxrene trouwens voor het uitdenken van zo'n soort bok. Ik ga der zeker van de week ook nog een bouwen. En het voorbeeld is ook nog is een zxr. Kan niet missen dus. :}

Laatst bewerkt:

MicPec

MF veteraan
23 feb 2004
1.162
5
Brabant
Is er op deze MF-forum iemand aanwezig die bereidt is om deze paddock stand, type voorbok, voor mij te maken c.q. te lassen. Uiteraard tegen kleine vergoeding en de materiaalkosten. Of, als iemand goed kan lassen, dit mij te leren. Ben best bereidt om handen uit mijn mouwen te steken hiervoor! ;)

pietert

Die hard MF'er
1 jul 2004
651
0
34
de goorn
oh ik wil je best leren lassen hoor, en je uitleggen hoe je nou zo'n bok maakt. Je zal alleen helemaal naar noord-holland moeten afreizen :9

Laatst bewerkt: