- Onderwerp starter
- #3.301
Aaah. Nee al voer je hem nooit in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat alleen als je ermee moet/wil gaan rijden.Ik zou zeggen: keuring inplannen, 1 dags-kenteken aanvragen, neem “Zulassungsbescheinigungen Teil I und Teil II” en legitimatie mee en Bob’s your uncle.
Gezien de kosten (€ 0,- en een handgeschreven kartonnetje) zou ik het even aanvinken, heb je in ieder geval de keus.Dat alleen als je ermee moet/wil gaan rijden.
als het geen exotische uitvoering is zal t meevallen.
(cvo -> certificaat van overeenstemming)
en anders zou de importeur kunnen helpen
overmorgen wordt hier de poort verbreed 15 februari keuring staan voor de motor!
Bevesteging gehad alleen nog niet een betaal link ?
Is zeker gewoon bij het keuring station aftikken, kun je daar trouwens ook gelijk de bpm afdragen of niet ?
ja ik dacht dat die BPM afdragen link niet meer werkte maar die werkt welUh..nee.. misschien ff inlezen?
ja ik dacht dat die BPM afdragen link niet meer werkte maar die werkt wel
Keuring is dus betalen bij rdw station zelf
moet eigenlijk bovenaan de pagina komen,Al jaren maken velen hier gebruik van mijn pagina om bpm uit te rekenen. De domeinnaam fastguzzi.nl mag ik niet meer houden van Piaggio, eigenaar van Moto Guzzi. Ik heb de berekening pagina nu ondergebracht op BPM berekening voor motoren
Aangepast, bedankt voor het melden!Al jaren maken velen hier gebruik van mijn pagina om bpm uit te rekenen. De domeinnaam fastguzzi.nl mag ik niet meer houden van Piaggio, eigenaar van Moto Guzzi. Ik heb de berekening pagina nu ondergebracht op BPM berekening voor motoren
Staat hij eigenlijk al. In de OP namelijk.moet eigenlijk bovenaan de pagina komen,
of een stickie..
Bedankt PaulGuzzi. Heb je rekentooltje diverse malen gebruiktAl jaren maken velen hier gebruik van mijn pagina om bpm uit te rekenen. De domeinnaam fastguzzi.nl mag ik niet meer houden van Piaggio, eigenaar van Moto Guzzi. Ik heb de berekening pagina nu ondergebracht op BPM berekening voor motoren
Same here. Ik was eind 2020 waarschijnlijk verantwoordelijk voor die enorme datapiek op je siteBedankt PaulGuzzi. Heb je rekentooltje diverse malen gebruikt
Ik vraag me wel ook af wat Piaggio daarover te zeggen heeft?Wel bijzonder dat je die domeinnaam niet mag houden. Net zoiets als dikkebmw.nl, daar kan BMW van alles van vinden, maar daar blijft dan het wel bij.
Dan zal bv. Ristorante GUZZI | Ristorante GUZZI | Homepage ook wel een probleem krijgen. Misschien niet, omdat zij heel duidelijk niets met het merk zelf te maken hebben, jij hebt een site waar het juist over Guzzi’s gaat dus ze zullen het wel daarop gooien.Er is een advocatenfirma in Italie mee bezig, en die zijn ook in andere landen gebruikers van iets met Guzzi erin aan het aanschrijven. Een paar bedrijven die accessoires/onderdelen leveren voor Guzzi moeten hun naam veranderen.
Ik vermoed dat het dan gaat over het "GS" logo lettertype,dat kan beschermd zal zijn,de letters GS volgens mij niet,het is zelfs maar een deel van de type aanduiding.Ik zit op het BMW GS club forum en daar mag geen merchandise meer verkocht worden met het GS club logo, aangezien BMW vind dat de term "GS" gelinkt is aan BMW en daardoor inbreuk op het merk BMW. (Suzuki had vroeger ook de GS)
We mochten wel verder met merchandise verkopen als we bv onder de vlag van BMW Club Nederland zouden vallen.
Dat we een merkenclub zijn en eigenlijk reclame maken voor de GS en daarmee ook BMW, interesseert ze gewoonweg niet.
En als kleine club kost dat teveel geld om het aan te vechten..............dus hebben we er voor gekozen om geen merchandise meer te verkopen, zodat we iig door kunnen gaan als BMW GS club.
Rare jongens die Duitsers.
Merkenrecht is een lastig ding, en als merkhouder moet je optreden, anders kunnen anderen zich later beroepen op het feit dat je niet optrad.Ik zit op het BMW GS club forum en daar mag geen merchandise meer verkocht worden met het GS club logo, aangezien BMW vind dat de term "GS" gelinkt is aan BMW en daardoor inbreuk op het merk BMW. (Suzuki had vroeger ook de GS)
We mochten wel verder met merchandise verkopen als we bv onder de vlag van BMW Club Nederland zouden vallen.
Dat we een merkenclub zijn en eigenlijk reclame maken voor de GS en daarmee ook BMW, interesseert ze gewoonweg niet.
En als kleine club kost dat teveel geld om het aan te vechten..............dus hebben we er voor gekozen om geen merchandise meer te verkopen, zodat we iig door kunnen gaan als BMW GS club.
Rare jongens die Duitsers.
Ik heb ondertussen advies van een merkenrechtexpert uit Nederland. Die geeft aan dat de kans dat ze een zaak winnen niet zo groot is, maar de verliezer betaalt alle kosten. Ter hoogte van waar je een KTM van koopt.Merkenrecht is een lastig ding, en als merkhouder moet je optreden, anders kunnen anderen zich later beroepen op het feit dat je niet optrad.
Je kan veel zeggen, maar BMW biedt in ieder geval wel de mogelijkheid om het gewoon officieel te regelen, door je als club te laten erkennen.
@paulguzzi jammer dat Guzzi moeilijk doet over je domein (ik vraag me ook af of dat standhoudt voor een rechter, maar ze zullen er wel op rekenen dat veel mensen geen rechtszaak willen over zoiets). Troost je, het was toch een contradictio in terminis
Dan moet je er eentje zoeken met 6001 km of meer.Even bevestiging vragen...
Stel ik haal een Honda Grom (MSX125) uit Duitsland, deze is minimaal 2021 dus ouder dan 6 maand, maar vaak weinig km's. Zelden meer dan die 6000km dus volle bak btw.
Dan moet ik dus 445 euro BPM betalen én 709 euro BTW?
Dan is een Grom uit DE iig niet interessant meer en kan ik net zo goed hier een nieuwe kopen namelijk.
Zelden te vinden. En dan nog is het misschien net zo interessant om gewoon een nieuwe te kopen.Dan moet je er eentje zoeken met 6001 km of meer.