How-to plaatsen hoe doe je dat?

dirruk

MF'er
30 nov 2002
212
0
dordrecht
Ik hou toevallig eea als ik sleutel goed bij (incl foto's ed )in de vorm van een verslagje geschreven in "MS Word" , waarvan ik denk dat hier meer mensen een hoop gemak kunnen hebben (het lijkt altijd moeilijker dan het is...). Is het dan mogelijk om een word-bestandje gewoon te kopieren naar "techniek en vragen" of moet dat ergens anders naar toe ? dat iemand het in de topic How-to plaatst of wat? Of moet ik het gewoon proberen en kijken wat er gebeurt?
 
Je kan een document toevoegen als een attachement tijdens het posten. Net zoals wanneer je een plaatje toevoegt, maar dan zonder het plaatsen van [ imgatt] in je post. De link naar het document komt dan rechtsonderaan je post te staan.
 
Een how-to is gewoon een topic. Dus als je er één wilt maken dan start je een topic in Techniek. Vervolgens zet je je text en eventuele plaatjes erin. Als het meerdere plaatjes zijn of ze zijn groter als 100kb, dan zul je ze eerst ergens moeten hosten. Vervolgens vraag je aan Revolution of aan één van ons of de link opgenomen kan worden in het how to's topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan