HOW TO: Slotje aanvragen

Joep

Uilskuiken !
22 jun 2008
13.117
7.843
Druten
Aangezien het nog steeds regelmatig voorkomt dat er in een topic geroepen wordt dat het topic op slot kan heb ik even een how to gemaakt hoe je zelf een slotje aan kan vragen.

In het desbetreffende topic kan je rechts bovenaan de pagina op het gele driehoekje klikken:
full


hierdoor wordt er een venster geopend waarin je een bericht kan sturen aan een moderator en daar kan je dus vragen of hij/zij het topic op slot kan gooien:

full


gefeliciteerd! je kan nu zelf je eigen slotjes aanvragen! :+
 
goed initatief :Y

vragen of dit topic verplaats/gekopieerd kan worden naar alle subfora en gelijk een sticky erop 8-)
 
Laatst bewerkt:
Er is gewoon een sticky "How to MF" nodig met:

- Plaatje posten
- Slotje vragen
- Hoe gebruik ik de zoekfunctie
- Hoe gebruik ik google
- Wat zijn vrijdagtopics
- Waarom een Hayabusa als beginnersmotor

Etc.
 
MF is als een IKEA kastje, iedereen begint er aan maar niemand leest de gebruiksaanwijzing.






:+
 
Uiteraard wist ik dat dit stukje ook in de FAQ stond, maar ik zie nog steeds erg vaak dat er geroepen wordt in een topic dat de boel op slot mag.

Ik leg dan vaak wel even uit hoe dat moet maar voortaan plaats ik wel even een linkje naar dit topic, vandaar ook eigenlijk de reden om dit topic aan te maken: puur voor mijn eigen gemakzucht! O-) })
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit gelezen eerlijk gezegd :$Wat was dat gezegde ook alweer over mannen en gebruiksaanwijzingen in het algemeen? :P

Och, met vrouwen niet anders hoor. Ik heb gisteren een auto te koop gezet in een stuk of 5 van die vage tekoopfacebookgroepjes. Vandaag zijn ze allemaal verwijderd. Ik heb vast iets verkeerd gedaan. Uiteraard heb ik die regels niet gelezen. :+
Nog steeds niet. Pleur m wel op Marktplaats. O-)
 
Maar stel ik wil ipv een slotje iets rapporteren aan een moderator is dat ook mogelijk?
 
Och, met vrouwen niet anders hoor. Ik heb gisteren een auto te koop gezet in een stuk of 5 van die vage tekoopfacebookgroepjes. Vandaag zijn ze allemaal verwijderd. Ik heb vast iets verkeerd gedaan. Uiteraard heb ik die regels niet gelezen. :+
Nog steeds niet. Pleur m wel op Marktplaats. O-)

Had ik ook ( weliswaar niet met een auto dan). Iets te koop gezet en was even later weer foetsie.
Kreeg wel nog een mooi berichtje dat je 1 foto mag plaatsen in de "advertentie" en eventueel meerdere foto's in de reacties daaronder.
(ik had alle foto's natuurlijk, lekker makkelijk, in 1x allemaal neer geplempt ;)



Pasgeleden stond er op de plaatstelijke FB "koopjeshoek" een buscamper te koop, voor 21.000,00 Eypo :X :')
Op de vraag van iemand wat er precies een 'koopje' aan was, werd nogal fel gereageert _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan