hp motoren

heb wel is horen zeggen dat daar een hoop schade motoren worden opgeknapt en daarna worden verkocht....

of het waar is weet ik niet, geen ervaring mee.

gr,

Nick
 
:^

kameraad heeft daar ook z'n motor gekocht,hij heeft um nu 2 jaar en niks nadaa geen problemen mee. Prijs was idd 1500 euro goedkoper dan bij andere dealers

;)

Hpmotoren is geen dealer, maar een handelaar en daarom zijn de prijzen ook lager dan bij een dealer. Verder weet ik dat de meeste motoren uit Duitsland worden geimporteerd.
ikzelf ben er een keer geweest vorig jaar, had toen gebeld voor een blade die tekoop stond, heb ik 2 keer duidelijk gevraagd of het een nederlandse motor was en niet geimporteerd en er werdt mij verteld dat het een nederlandse motor was in nieuwstaat met alle bijbehoorende boekjes en rekeningen van de beurten.
Ben toen vanuit heerlen er naar toe gereden 180km enkele reis voor jan l.l.
Het was dus toch een duitse bike enja zonder onderhoudshistorie en de motor zag er afgeleefd uit.

Dus voor mij was dat een slechte ervaring.

Als je daar een motor wilt kopen,let dan iig goed op en neem iemand mee die er veel verstand van heeft. En houd ook effe in de gaten dat duitse motors vaak geknepen zijn, dus minder pk's.

Succes ermee
 
2 motors gekocht en 1 ingeruild, topservice en prima kwaliteit.
Aardig volk en betrouwbaar, hebben me vaak geholpen voor nop met vanalles en nog wat.

:)
 
Vraag dit soort dingen aan 10 mensen en je krijgt 10 verschillende antwoorden.

Je hebt altijd mensen met goede/slechte ervaringen.

Ik ben er wel eens wezen kijken, aangezien het bijna om de hoek is voor mij. Niet veel bijzonders aan kunnen zien.

Iemand vertelde mij dat het niks was. Ik moest maar eens kijken hoe de werkplaats eruit zag enzo.

Maar meer dan wezen kijken ben ik niet, dus ook moeilijk een oordeel te geven.
 
Nette zaak, aardig volk, altijd bereid je van alles uit t eleggen.
Maar inderdaad af en toe onduidelijke staat/afkomst van de motoren.

Goedkoop omdat ze veel leveren aan dealers, en daarbij ook aan
particulieren leveren. En dan dus tegen de handelsprijs, niet tegen
de dealerprijzen.
 
heb er ook mijn motor vandaan. vriendelijke mensen. bij mijn motor waren ze t ook niet over herkomst eens, maar gelukkig kon de ene verkoper me papieren voorleggen die ik zelfs meekreeg. (oud kentekenbewijs met gegevens vorige eigenaar). dus toen was t verhaal wel geloofwaardig. weinig tot geen problemen met de motor gehad.

ik vind t wel een goede zaak. :)
 
ik ken nog een hp motoren in delft ,denk meld het even zodat hij geen last heeft van slechte reklame enzo !
 
Ik heb mijn Duc ingeruild bij HP motoren voor te weinig geld tegen een behoorlijk goedkope Blackbird.
(Grotendeels omdat ik een verkoper van niks ben)

Dat snel na de aankoop de ketting van de Blackbird op was, net als de balhoofdlagers en de nokkenasketting vond ik minder.

Ook dit zou weer te voorkomen zijn als ik wat technischer was, maar goed als je een klant wil behouden dan ben je daar eerlijker over.
Toch wel een verschil tussen het kopen van een tweedehands auto en een motor.
 
Wat is er mis met een geimporteerde motor?
En dan heeft hij schade gehad. :?
Nou en, hoeveel van jullie zijn er al niet op je bek gegaan en heb je motor daarna weer opgeknapt.

Ik betaal graag heel wat minder voor een jonge ex schade motor dan dan een wat oudere met meer km.
Je moet alleen goed opletten wat je koopt. Maak een echte proefrit. Niet de straat heen en weer. Test alles onderweg. Hard in de remmen, handjes los kijk hoe hij in een bocht ligt. Controleer ook alle slijtage onderdelen.

En een miskoop kan je overal gebeuren. Zegt vaak meer over jou dan over de verkoper. 8-)
 
Je moet alleen goed opletten wat je koopt. Maak een echte proefrit.

En een miskoop kan je overal gebeuren. Zegt vaak meer over jou dan over de verkoper. 8-)

Dat zou betekenen dat je net zo goed particulier kan kopen.
Scheelt ook nog behoorlijk in de kosten, en je moet ook uit je doppen kijken.
 
Wat is er mis met een geimporteerde motor?
En dan heeft hij schade gehad. :?
Nou en, hoeveel van jullie zijn er al niet op je bek gegaan en heb je motor daarna weer opgeknapt.

Ik betaal graag heel wat minder voor een jonge ex schade motor dan dan een wat oudere met meer km.
Je moet alleen goed opletten wat je koopt. Maak een echte proefrit. Niet de straat heen en weer. Test alles onderweg. Hard in de remmen, handjes los kijk hoe hij in een bocht ligt. Controleer ook alle slijtage onderdelen.

En een miskoop kan je overal gebeuren. Zegt vaak meer over jou dan over de verkoper. 8-)

Je kan d'r zo de a27 op knallen :} Afslag hlversum kan je gelijk flink remmen en bochtgedrag testen })
 
Dat zou betekenen dat je net zo goed particulier kan kopen.
Scheelt ook nog behoorlijk in de kosten, en je moet ook uit je doppen kijken.

Particulier kopen geef ik zelf de voorkeur. Kijk je hebt er altijd foute types tussen zitten, maa dat geldt net zo goed voor dealers.

Meestal zijn particulieren veel duidelijker. Ze weten als eigenaar veel meer te vertellen over de motor dan een dealer waar ie alweer maanden/jaar staat.

En als je altijd een goede proefrit maakt en goed kijkt (weten waar je op moet letten) kan er weinig fout gaan.
 
Heb alle bikes particulier gekocht, nooit geen problemen mee gehad, mijn blade was 1 jaar oud en daar zat nog wel garantie op maar was voor mij niet belangrijk! 1e bike cbr 600f met 45.000 op de klok en 3 jaar gereden tot 80.000 zonder problemen en de cbr 400 rr van mijn vriendin! Dus ik zou lekker partc kopen scheeld veel geld, maar wel iemand mee nemen die er verstand van heeft. En mocht er nog wel iets aan mankeren kun je voor het geld dat je uitspaart nog aardig wat sleutelen.
 
vind hem zeer onpersoonlijk geeft een hele lage inruil prijs en mag pas een proefrit maken als je hem gekocht heeft,is mij ook overkomen,maar dat is mijn persoonlijke mening,ben er heel gauw weer weg gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan