hp motoren

ben er eens geweest met een maat die advies nodig had, stond mooi materiaal en niet duur. werkplaats stond niet veel in van gereedschap maar dat kan veranderd zijn in de laatste jaren natuurlijk.
eerste indruk was goed :)
 
Ik ben er geweest voor een R6, niets dan lof over de jongens, ik wilde er een hebben, maar er zat een kras op de demper. als ik hem zou nemen zou hij zo de demper overgooien van een ander.

Enige probleem is, ze zijn laag in prijs, maar ook in teruggave voor je eigen fiets, is logisch! als handelaar snap ik dat.

Als ik niets in te ruilen had zou ik hem zeker daar kopen!

Ik moest nu nog even een stukje verder zoeken... had gewoon niet meer uit te geven.
En nu ben ik trotse eigenaar van een heeeeeleeee mooie 2001er R6! *O* *O* *O*
 
ik heb bij hun een paar jaar geleden een VFR gekocht
het was een duitse importfiets ,maar dat werd er ook gelijk bij verteld
ik kocht hem in principe zonder garantie , maar toen een paar dagen later de koppeling begon te slippen hebben ze hem voor noppes weer in orde gemaakt
ik heb op die VFR bijna 3 jaar gereden zonder problemen
dus volgens mij kun je er best een fiets kopen , maar moet zoals overal gewoon je ogen goed openhouden
 
Maat van mij heeft er ooit een R1 gehaald. Superfiets en hij heeft er nooit gezeik mee gehad. hij weet ook 1 dng zeker, de volgende fiets wordt daar weer gekocht!
 
Heb mijn brommer er ook vandaan. Erg goedkoop, 1100 CC voor 750 CC prijs, zat wel wat gebruiksschade op (op allebei de kanten heeft ie gelegen), maar ben zelf ook niet zo zuinig / voorzichtig, dus dat boeit mij niet zo. Wel ff goed checken natuurlijk. Aardige lui ook, erg relaxed. Hou ik van. Ik mocht zonder problemen proefrijden in het goorste k*tweer.

Ik zou er zo weer een andere brommer halen (als ik ooit weer centen overheb)
 
vind hem zeer onpersoonlijk geeft een hele lage inruil prijs en mag pas een proefrit maken als je hem gekocht heeft,is mij ook overkomen,maar dat is mijn persoonlijke mening,ben er heel gauw weer weg gereden

Dat zegt al genoeg. En als je hem eerst moet kopen is het geen proefrit meer |(
 
Ik heb er vorige zomer mijn GSX-R 600 K1 gekocht, ik wist dat ik bij een handelaar mijn motor ging kopen. Dus ik ging ook onderhandelen en heb hem voor een mooie prijs met garantie en nieuwe banden gekocht.

Als je niet veel verstand van techniek hebt, neem iemand mee die dat wel heeft of ga naar een officiele dealer.

Succes!
 
bedankt voor jullie reactie's

resultaat

heb daar net een R1 uit 2002 gekocht

en inderdaad lekker goedkoop plus 6 mnd garantie

4 maart afhalen en dan ff lekker knallen :+ :+
 
bedankt voor jullie reactie's

resultaat

heb daar net een R1 uit 2002 gekocht

en inderdaad lekker goedkoop plus 6 mnd garantie

4 maart afhalen en dan ff lekker knallen :+ :+
behappy, let wel op bij het afhalen van je motor of ze de aflever beurt wel hebben uitgevoerd.
Toen ik mijn Gixxer er op haalde moest ik wel dik betalen voor de afleverbeurt maar volgens mij was er nix aan gedaan (alleen gepoets).
De motor olie leek wel pek, olie filter was nog niet vervangen, lemvloeistof was pik zwart, 1 knipperlicht was overleden en hij werd niet afgeleverd met een volle tank bezine.
Hoop dat ze meer aandacht schenken in het afleveren bij jouw motor, suc6
 
behappy, let wel op bij het afhalen van je motor of ze de aflever beurt wel hebben uitgevoerd.
Toen ik mijn Gixxer er op haalde moest ik wel dik betalen voor de afleverbeurt maar volgens mij was er nix aan gedaan (alleen gepoets).
De motor olie leek wel pek, olie filter was nog niet vervangen, lemvloeistof was pik zwart, 1 knipperlicht was overleden en hij werd niet afgeleverd met een volle tank bezine.
Hoop dat ze meer aandacht schenken in het afleveren bij jouw motor, suc6

zal er zeker ff opletten
bedankt voor de tip
 
Terug
Bovenaan Onderaan