hp motoren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric-V

Rookie
7 mrt 2008
18
0
Terheijden
ik wil binnenkort even bij hp motoren langs gaan. En ik heb wel gezien op het forum dat niet iedereen daar enthousiast over was, maar die berichten zijn alweer van 1 a 2 jaar geleden. Is iemand daar onlangs nog geweest, of he je laast nog een motor daar gekocht?
 
Weer een topic over HP motoren, er zijn ook recenteren topics over hoor. 2 weken geleden nog ofzo.


Even beter zoeken :) :W
 
Laatst bewerkt:
ik wil binnenkort even bij hp motoren langs gaan. En ik heb wel gezien op het forum dat niet iedereen daar enthousiast over was, maar die berichten zijn alweer van 1 a 2 jaar geleden. Is iemand daar onlangs nog geweest, of he je laast nog een motor daar gekocht?

Je kunt deze vraag stellen over elke willekeurige motorzaak in Nederland, en in geen enkel geval zul je uitsluitend positieve reacties krijgen. Laat je oordeel/beslissing daarom niet alleen van meningen op een forum afhangen (meestal worden er alleen de negatieve ervaringen gepost, de positieve minder) maar ga er ook zelf eens langs om een indruk te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt deze vraag stellen over elke willekeurige motorzaak in Nederland, en in geen enkel geval zul je uitsluitend positieve reacties krijgen. Laat je oordeel/beslissing daarom niet alleen van meningen op een forum afhangen (meestal worden er alleen de negatieve ervaringen gepost, de positieve minder) maar ga er ook zelf eens langs om een indruk te krijgen.

Niet uitsluitend positief of uitsluitend negatief... da's toch een wereld van verschil lijkt me... :X
 
ik wil binnenkort even bij hp motoren langs gaan. En ik heb wel gezien op het forum dat niet iedereen daar enthousiast over was, maar die berichten zijn alweer van 1 a 2 jaar geleden. Is iemand daar onlangs nog geweest, of he je laast nog een motor daar gekocht?


Ben er vorige week nog geweest voor een 98er R1 was al verkocht.
Verwacht geen super grote zaak want op de site heeft hij nog al wat motoren
staan, het is meer een huiskamer met een uitbouw eraan was er namelijk al
voorbij gereden. De motoren staan dicht op elkaar (jammer). De eigenaar (aardige vent) verteld zelf dat een showroom ook betaald moet worden (daardoor hier gustige prijzen).

Ik zelf vindt het niet verkeerd, zou hier in de toekomst wel een motor kunnen kopen.

ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

mvg

Blade2
 
Achter zijn 'uitbouw' heeft hij wel degelijk een heel stuk showroom met een hoop motoren erin. Het is niet alleen maar dat stukkie bij binnenkomst.

Verder vind ik het aardige mensen.
Ik heb er een GSX-R gekocht, nooit gezeur mee gehad.
Wel weet ik dat een hoop motoren die hij heeft staan uit het buitenland komt, de geschiedenis van de motoren zijn niet altijd even goed te controleren, dus een beetje kennis vind ik wel vereist wanneer je een motor bij hun komt. Ook al krijg je daar vaak 3 maanden Bovag garantie.

Wel ben ik van mening dat de begeleiding bij aankoop van een motor bij HP motoren uitgebreider kan, het 'snel kopen anders issie weg'-gehalte vind ik daar redelijk hoog.

Dus neem iemand mee die wat verstand heeft van motoren en probeer te vragen of de geschiedenis aantoonbaar is.
 
maar hoe kan je zien dat de motor uit het buitenland komt?


als er nog geen kentekenplaat op zit ;)



serieus, dat zie je in het kentekenbewijsbij datum eerst afgifte b.v 11-03-1997

eronder staat dan datum eerste afgifte nederland b.v 12-04-2000
 
als er zelfs al onenigheid ontstaat over de grootte van de winkel
lijkt me het oordeel over de kwaliteit van die winkel door de MF-ers niet
van belang.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan