HP motoren????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawa Sjeng

MF'er
15 mrt 2004
86
0
Maastricht
Hallo allemaal ik heb een aantal mooie motoren zien staan bij HP motoren voor schappelijke prijzen.

IS ER IEMAND BEKEND MET DEZE ZAAK EN WAT ZIJN DE ERVARINGEN?????

Alvast bedankt voor de reacties :}
 
Ga gewoon even kijken bij de ingang/uitgang op zaterdag als het druk is en kijk of er vrolijke klanten naar buitenstappen,zo vond ik vroeger ook altijd de leukste cafe's in een mijn vreemde stad.
 
Zijn volgens mij goede gasten. De meeste motoren komen uit Duitsland. Vaak zijn deze goed onderhouden. De gast waar ik mijn motor van heb gekocht heeft hem ook bij HP van daan. Hij was de tweede eigenaar, de eerste eigenaar was dus een Duitser. Gewoon goed opletten en misschien iemand meenemen die verstand heeft van dat type wat jij zoekt. Succes

Heb je in je omgeving een kennis die agent is, dan kun je hem even het kenteken van de motor laten natrekken dan weet je gelijk de geschiedenis, ik spreek uit ervaring werk erg goed.
 
Hallo allemaal ik heb een aantal mooie motoren zien staan bij HP motoren voor schappelijke prijzen.

IS ER IEMAND BEKEND MET DEZE ZAAK EN WAT ZIJN DE ERVARINGEN?????

Alvast bedankt voor de reacties :}

Ja, dat heb ik ;)

Ik heb mijn motor daar gekocht en hij doet het nog naar tevredenheid.
Het gaat inderdaad meestal om ingevoerde Duitse motoren en vandaar dat de prijs ook mooi laag is. Zover ik weet mankeert er dan ook niks aan de motoren.
Ze behandelen je gewoon vriendelijk en je kunt meestal nog wat afdingen op de prijs ook. (beetje afhankelijk wat je inruilt..of juist niks..)

Anyway,
behoorlijk positief dus :P
 
Dat zou drrr PVD ook nog bij moeten komen dat ze je niet vriendelijk behandelen dan wel te woord staan of helpen,je bent een KLANT ja!!
Wat betreft korting indien je niets inruilt krijg je bijna altijd korting behoudens actie's of spec.aanbiedingen,en anders bedingen die korting of accesoires.Wees niet te bang er zijn motoren genoeg te koop,en de handel wil jou graag als koper of klant. ;)
 
Nette zaak. Komen op mij eerlijk over. Zelf een R1 gekocht (uit Duitsland) en m´n zwager een BMW 1200C. Moet nog wel even terug met m´n R1 voor een tikkie. Maar ze hebben al toegezegd dat e.e.a. geregeld gaat worden en dat geloof ik ook.
Kleine zaak, weinig overhead, pakken minder marge maar verkopen geloof ik iets van 550+ motoren per jaar.

Maar ik zou zeggen ,als je in de gelegenheid bent, ga even kijken en een praatje maken. Ze hebben wel een snel wisselende voorraad.
 
tevreden over... heb er mijn motor vandaan. zijn eerlijk en vriendelijk. kreeg bijvoorbeeld t verhaal te horen dat ie van een oude vent geweest is enzo (nou dat geloofde ik dus niet echt, maar agh) maar kreeg bij aankoop het kentekenbewijs van de vorige eigenaar mee zodat ik hem s kon bellen enzo als ik vragen had en dergelijke. (en idd een geboortedatum van 1936!!)

gewoon een fijne zaak. wel stukkie rijden vanuit rotterdam, maar was de moeite. :)
 
Ik heb er ook een R1 vandaan en ben ook altijd goed geholpen.
Heb zelfs nog regelmatig gebeld als ik iets niet wist of wat dan ook...
Nooit te beroerd ff te helpen...Service!!
 
Bedankt voor de reacties.

Ja het is niet zo van ik ga ff kijken als ik op zaterdagmiddag niets te doen heb want Maastricht-Eemnes is best een afstand. Maar ga er over een maand zeker kijken als ik mijn budget bij elkaar heb.


Super bedankt :}
 
Heb er zelf een week geleden m'n xj600n gkocht tot nu toe zeer tevreden. :]
Was d'r laatste keer ff 's avonds en was er toen best druk.
 
hee, was een grijze toch voor rond de 2950 ofzo toch?? heb m op de site zien staan. :)

Klopt bijna hij had 2 grijze staan ook eentje voor 2500 met topkoffer, heb die gkocht andere staat d'r nog. hebt 'm trouwens voor incl. rijklaar maken voor 2350 meegekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan