http://groups.msn.com/HetMotor-Forum/

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen idee, die msngroep is geen onderdeel van Motor-Forum maar is opgezet door een aantal users.
 
zelfs ik mocht lid worden (en nog 676 anderen ;) ), dus jij vast ook wel :P

als je je aangemeld hebt, even geduld hebben tot een van de "modjes" daar het opmerkt, en dan komt alles goed (y)

maar de chatroom is momenteel nogal rustig, dus zoveel mis je niet -O-
 
zelfs ik mocht lid worden (en nog 676 anderen ;) ), dus jij vast ook wel :P

als je je aangemeld hebt, even geduld hebben tot een van de "modjes" daar het opmerkt, en dan komt alles goed (y)

maar de chatroom is momenteel nogal rustig, dus zoveel mis je niet -O-
Oke geduld dus en dan komt het goed ;)
 
;( boeoehoeoeo nog steeds niets gehoord ik wordt bewust genegeerd :X

*O* haloohoo, ik wil, ik wil, ooohook

mischien nog eens opnieuw aanmelden wellicht help dat??
 
Die MSN groep staat volledig los van Motor-Forum. Wanneer je daar problemen mee hebt, zul je één van de mensen van die groep moeten mailen.
 
:Y ja dat werkt, geen mail onvangen, maar kan wel aanmelden nu, antwoordt op mijn eigen vraag ongeveer 48 uur na aanmelding kan je de chatbox in.....


nou cu daar dan :W
 
Kijk je wel uit dat je niet overwerkt raakt? :P

:Y

ik ga nu eerst weer een uurtje pauze nemen en gemasseerd worden 12 blonde maagden terwijl een kinky brunette op rolschaatsen en een minirokje aan komt rollen om mij een heerlijke cocktail te brengen, dit alles op mijn zonovergoten strand op een klein idyllisch eilandje in de stille oceaan, vergeven van palmbomen, exotische bloemen en de meest prachtige diersoorten :Y
 
:Y

ik ga nu eerst weer een uurtje pauze nemen en gemasseerd worden 12 blonde maagden terwijl een kinky brunette op rolschaatsen en een minirokje aan komt rollen om mij een heerlijke cocktail te brengen, dit alles op mijn zonovergoten strand op een klein idyllisch eilandje in de stille oceaan, vergeven van palmbomen, exotische bloemen en de meest prachtige diersoorten :Y
Ik weet niet wát jij gerookt heb, maar het is goeie shit. :9

Waar kan ik dat bestellen? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan