http://www.hardwareimport.dr.ag/

in dit onderwerp zijn ze er nog niet over uit. Ze zijn net zover als dat wij nu zijn.

En dat andere onderwerp kan ik niet openen (ik ben gelukkig niet zo\'n GoT-kloon die ook van motorrijden houd), dus het zou leuk, makkelijk, handig zijn als dat even kort hier gepost zou kunnen worden.
 
Ik heb gelezen op gathering.tweakers.net, veel mensen daarop zeggen dat het een scam is.
op zich wel een aardige manier om aan persoonsgegevens te komen... want dat is het enige wat ze met die scam zouden kunnen winnen

een vriend van me heeft de ps2 besteld, klaat het wel horen als die baksteen binnen is....
 
Ik had het ook al een tijdje geleden gezien. Een kameraad van me importeerd ook van die dingen en die zegt dat het dus niet kan voor die prijs.

Als ik het zou doen (en ik denk er nog over na) wilde ik eiegnlijk bestellen en dan het pakje bij die zaak ophalen (met lease auto).

Ombouwen van een PS2 is trouwens nog rete duur. Die kameraad van me heeft een ombouwservice voor F400 per PS2. En er is een wachtrij van 3 weken bij hem... Hij heeft nu 30 PS2\'s in zijn zaak staan die nog moeten worden omgebouwd ofzo....

Maar ik heb al wel Metal Gear Solid 2 en Gran Turismo 3 gespeeld. Errrrrrrug cool en speelt echt super. Zit te twijfelen of ik er nu 1 koop of dat ik nog even wacht op de oorlog tussen MS, Nintendo en Sony.
 
Ombouwen is inderdaad duur, 350-400 piek met een Neo4 chip. Das een klotewerk want je moet gewoon in alle rust 36 draadjes solderen...

maargoed, dan kan je wel leuke games spelen. Gran Turismo 3 vond ik wat tegenvallen, niet echt mooier dan racespellen op de Dreamcast, maar denk dat ik volgend jaar ook een PS2 ga kopen, daar komen ook een berg leuke games op uit..

de prijzen die ze op idie .ag site aanbieden zijn prijzen die je normaal neerlegt voor gestolen spul.
 
Ja ik zie het, was vast een jochie die de site voor school heeft gemaakt en nu helemaal plat geemaild word :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan