http://www.hardwareimport.dr.ag/

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
deze site wou ik jullie niet onthouden, als voor beeld moeten jullie allemaal even naar het gedeelte surfen waar je de PS2 kan aanschaffen, en kijken naar wattie kost!!

Ik zweer je dat je steil achterover zult gaan....en anders meteen op het \"bestel\" knopje zal drukken. :)

(ohja, de afdeling \"handy\'s\" heeft ook een leuke aanbieding)

dus: http://www.hardwareimport.dr.ag/
 
ik zei het toch?!!! hoe ze het voor elkaar krijgen is me een raadsel: die prijs voor de sony ligt onder inkoop...

Maarja, lang leve internet, het kan blijkbaar....dus kopuh!!!
 
ik sta paf............

al die prijzen liegen er niet om !!!
en het is echt geen overjarig spul of zo,

en dan zouden ze nog geld verdienen ook ? :?
 
Misschien verkoopt die PS2 daar gewoon slecht.
Laten zij de prijsen dalen om toch nog enige verdiensten eruit te kunnen halen.
Ansoff - MarktPenitratie -
Maar als de verkoopprijs onder de inkoopprijs ligt brengt het ding zowieso geen toegevoegde waarde meer in het bedrijf.
Cost Accounting - Maher&Deakin
:P ;)
 
even mailen of ze geen handeltje zien in motoren , bpm en btw nemen we dan op de koop toe

dan komen er ook toffe prijzen uit,,,
 
even mailen of ze geen handeltje zien in motoren , bpm en btw nemen we dan op de koop toe

dan komen er ook toffe prijzen uit,,,


oeps,,, ik word er nerveutisch van !!
 
Laatst bewerkt:
OMG(=Ooh my GOD!)
Wat cheap... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Ik wil hem ook kopen.

Maar wat denken jullie..???
PS2 of een X-Box...?? Ik heb gehoord dat de X-Box beter en sneller is.

XBox is van de week uitgekomen in Amerika, en GameCube van Nintendo komt vandaag uit in Amerika, maar dat een XBox sneller is dan een PS2.. ja duh ;) Maar een XBox is ook niet alles. Een XBox is gewoon een PC, 733Mhz en maar 64MB geheugen. OHja, en een harddisk van 8 gig en een netwerkkaartje. Ach, dat noem ik geen console. Ik denk zelfs dat Xbox spellen ook gewoon op PC draaien met misschien een of ander tooltje.

MAargoed, aangezien de XBox en GameCube straks begin 2002 ook in Europa te halen zijn, verwacht ik dat de prijs van de Ps2 nog lager wordt. Bij 400 piek koop ik \'m. Dan kan ie mooi naast mijn Dreamcast staan... dan heb ik 2 128bit machines :)
 
En op Antigua & Barbuda zijn computers natuurlijk niet echt goede verkoop. Volgens mij zijn de motoren juist daar duurder.. heerlijk eilandje :) Mooie witte stranden, lichtblauwe zee.. altijd mooi weer. DAn ga je toch niet binnen zitten achter je xbox of ps2? :) Maar wel ERG goed koop ja.
 
ik heb ook wat besteld bij die jongens...dus ik ben errug benieuwd, kheb al wel de bevestigingsmail gekregen dat mijn bestelling ontvangen is en dat het pakketje zo spoedig mogelijk afgeleverd zal worden door UPS!!

Ben Benieuwd!!
 
Die site roept een hoop vragen bij me op.

- Wie zijn die mensen?
Er staat geen naam, adres, telefoonnummer of wat op de site. Alleen een e-mailadres dat naar 1 of andere site verwijst. Dat had net zo goed een Hotmailaccount kunnen zijn.

- Waarom zijn die spullen zo goedkoop?
Die spullen zijn absurd goedkoop. Met die prijzen die zij opgeven kan je nooit winst maken, no way.
Wie zegt dat het geen gejat spul is?

- Verkopen ze uberhaupt wel wat?
Daar ben ik nog het meest bang voor. Het is ontzettend makkelijk om mensen op te lichten namelijk.

Stel, ik ben 1 of ander crimineeltje dat snel geld wil verdienen (ben ik eigenlijk ook, ssst *D ).

Ik maak een site met foto\'s van gewilde producten die ik voor zeer lage bedragen aanbied. Ik zet er een onzinverhaaltje wat verklaren moet waarom mijn prijzen zo laag zijn. Om het enigszins professioneel en geloofwaardig te laten overkomen zet ik er ook een shopping-systeempje bij waarmee mensen online kunnen bestellen.

Een \'klant\' komt op mijn site, ziet al die prijzen, vult het formulier in en bestelt meteen. Hij krijgt een mailtje van mijn autoresponder waar in staat dat zijn order bevestigt is en bezorgd wordt door de UPS.

Een weekje later staat de UPS aan de deur van de klant. De klant betaalt het pakketje (eerder mag hij het pakketje niet openen) en in blijde verwachting opent hij het.
En daar staat hij dan, met een baksteen in zijn handen. Opgelicht dus. |(

De klant is woest en wil zijn geld terug. Dat zal moeilijk gaan aangezien ik geen naam, adres of telefoonnummer op de site heb gezet. Het e-mailadres voor de orders heb ik geregistreerd bij een anoniem internetbedrijfje. Omdat er vast wel klanten zullen zijn die het verzendadres willen controleren heb ik een vals adres opgegeven en natuurlijk een valse naam.
Met het geld van de klant betaal ik de UPS en wat ik overhoud is mijn winst. Easy money! :z

Ik hoop dat het onzin is wat ik uitkraam, en dat iedereen die wat besteld heeft bij die (vage) site, ook werkelijk krijgt wat hij of zij besteld heeft.
Maar ik moet het nog zien.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon niet eerder betalen dan dat je de inhoud van pakketje hebt gezien.

Ik geloof hier niet in, voor niets gaat alleen de zon op, en voor bijna niet heb je geen PSX2.
 
Je mag een pakketje pas openen als je het betaald hebt, dus dat gaat niet.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel professioneel uit:

Zuletzt aktualisiert am Thursday, January 01, 1970 01:00:00 :?

Maar toch. Hoe kunnen ze dit aanbieden??? Er moet wel een bedrijf achterstaan. Ook gsm\'s tegen mooie prijzen en het is natuurlijk erg :9~ op die site, maar ik wacht liever af totdat ik er goede ervaringen over heb gehoord. Iemand dus die iets besteld heeft, het heeft gekregen, het geld heeft betaald, het heeft getest en het heeft goedbevonden. Dan pas ga ik overstag. (Hoewel ik die 100 euro voor een ps2 wel zie zitten!!!)

Durch den gezielten Einkauf von großen Mengen an Waren aus Konkursmasse oder Lagerbeständen und das gezielte ausnutzen von Kursschwankungen. Wir kaufen nur da ein wo der Kurs günstig ist. Aber nur in Europa, bei allen Waren handelt es sich um Pal Geräte die der deutschen Norm entsprechen.

blablabla... doelgerichte inkoop van grote partijen uit faillisementen of magazijnvoorraden - kan ik nog inkomen, maar dan - het benutten van koersverschillen, kopen bij een gunstige koers, maar alleen in europa!!! Volgens mij staat de koersen in europa al sinds 1999 vast en daarvoor was er een maximale bandbreedte van 5%.

Het ziet wel lekker uit, maar ik wacht wel even (totdat ze natuurlijk weer uitverkocht zijn en dit een mooie marketing stunt is geweest en dan weer de prijs verhogen :( ).
 
Laatst bewerkt:
Ze geven overigens per product de levertijd aan:

Eigenschaften
Art.Nr. 0005
Lieferzeit 3-4 wochen
Gewicht 0,00 kg
Mindestbestellmenge 1
Mengeneinheit Stück
 
Net als bij de PTT, waar je onder toezicht van de baliemedewerker(ster) een pakketje mag openen voordat je hem accepteerd, mag dit ook bij UPS.

Je bent nl. als je het pakketje naar huis meeneemt, in je eentje...en omdan uberhaupt iets te bewijzen van oplichting.....daarom open ik altijd pakjes onder zicht van degene die het mij aanlevert...zo hebbik al een keer een bestelling teruggedaan omdat er niks in het pakketje zat.
 
Inderdaad wat unstable zegt. Lekker openen onder toezicht. Je kunt het ook zelf afhalen bij hun. Het is me na het lezen van de Algemene levering -en verkoopvoorwaarden niet duidelijk geworden waar ze zich bevinden. Wat me wel is duidelijk geworden dat de prijzen zoals genoemd RICHTPRIJZEN zijn... dus let op! verder een hoop regeltjes (nogal juridisch onderbouwd) die jouw vooral geld kosten als je iets terug stuurt. En volgens mij versturen ze de pakketjes met ups onder de zogenaamde conditie: de ontvanger betaald de vrachtkosten. Dit kan tot 1000% procednt schelen met andere aanbieders die zelf een contract afsluiten met een vervoerder.

Of je het moet doen? your choice! ik betaal liever wat meer met de zekerheid van garantie en breng mogelijkheid dicht in de buurt.

Succes.
 
ik heb net, om ze te testen, een ps2 besteld. Ik hoop dat het dus goed uitpakt en dat ik over een paar weken (levertijd maar afwachten) een trotse bezitter ben van een goede, goedkope spelcomputer en dvd speler!

Ik zal ze binnenkort even bellen (vanaf werk natuurlijk, toch een duits bedrijf) en even navraag doen naar mijn bestelling en hoe ze het zo goedkoop kunnen leveren. Volgens mij heeft unstable ook iets besteld.

We houden jullie op de hoogte!! Als het goed gaat, kunnen jullie ook als een gek goedkope coole dingen gaan bestellen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan