http://www.motorforum.nl/

Ik ben toch netjes gebleven :?

Maar goed, je bent een van de weinigen die zo denken, want hier komt helemaal niemand, en op mijn forum wel. Maar dat heeft ook VAST met de layout en mogelijkheden te maken...

Hoe zou jij je voelen als iemand dat over jouw forum zei.. hoe waar het ook mogen zijn? })

noujah, \'k post dit ook maar voor het erger wordt.. wij zeggen iets, hun reageren, wij reageren en binnenkort is\'t oorlog..
dewelke wij winnen natturlijk ;)
 
Nou ik ben ook maar eens wezen kijken. Nee, dat forum is niks voor mij. Ik heb een gruwelijke hekel aan al die losse berichtjes. Dan is elke discussie zo klote te volgen.

Wat de kleuren van dit forum betreft: is er geen instelling mogelijk in ieders profiel zodat er diverse kleurenschema\'s gekozen kunnen worden? Bij het oude forum zat deze optie er wél in (met maar één schema dat wel :) ).
 
Die optie zit hier niet in...en bij het vorige forum was er maar een \"theme\" omdat het lastig was om meerdere themes goed te laten werken.
 
Dan zou ik dit forum compleet om moeten keren, en ik heb daar de kennis niet voor.

Voorlopig zit dat er dus NIET in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan