http://www.motorforum.nl/

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Wat is dit nou weer voor een onzin? Tik per ongeluk www.motorforum.nl in kom ik op een \"geheel vernieuwde site\".

Geposte berichten
In de afgelopen 2 weken
0 van de 25 berichten worden weergegeven :j
 
Op Dinsdag 11 september 2001 10:52 schreef nitromax het volgende:
Sorry, 2 maal gepost.....Dude????Pooh?????Bert???
ff weghalen svp

Helaas Dude,Pooh & BertV zijn er niet dus je moet het met mij doen, sorry :P
 
mja, mocht ons forum ooit echt van de grond komen gaat die site nog veel hits krijgen van mensen die even het streepje bij ons vergeten..
Ook als je een reclame ofzo ziet of hoort ga je dat streepje gauw vergeten.
Erg jammer, maar zonder streepje bestond al voor ons forum.. (blame ruud, hij wist ervan).
 
ik dacht dat je domein minstens 3 letters moest zijn. Mits een paar uitzonderingen
 
motorforum.com en net ook al bezet.

Vrij is nog motorforum.org en motor-forum.com, motor-forum.net en motor-forum.org.
 
Motorforum.nl wilde ik als eerste reggen...helaas.

LELIJKE site, en nu weet ik waarom.

Heb namelijk al contact gehad met de eigenaar, en je raad het al...

Puur geregged uit commerciëel oogpunt. Moest \"enkele duizenden guldens\" opbrengen...ja, DAAAAGGG!!!

Ben ook maar als hobbyist begonnen! :(
 
Ha Ha Ha ! ik heb voor de grap ook eens gekeken op dit forum, de enige discussie die er gevoerd wordt gaat over dit Forum.
Bijv.:Dat zijn toch geen echte discussies die er staan,het lijkt eerder op een gezellige groep (stoere jongens) eerder een stamcafeetje , iedereen kent iedereen, verder gebeurd er weinig.
De ene moderator antwoord op de opmerking van de andere.... en zo maar verder.
Het verbaasd mij dat de bezoekersaantallen kelderden ( meer dan halveren) nadat motoroccasion een dealtje heeft gemaakt met die Ruud.Geen 2000 meer maar (toch nog ) een 700..
Het is ook maar als hobby begonnen. Ik wacht nog steeds op de eerste echte discussie daar.

Vriendelijke groeten.
pieter

Pieter is een ;(
 
Nou ja, gewoon negeren die losers. |(

edit: kon het toch niet laten, 1 keer daar te posten. })
 
Laatst bewerkt:
Ha Ha Ha ! ik heb voor de grap ook eens gekeken op dit forum, de enige discussie die er gevoerd wordt gaat over dit Forum.
Bijv.:Dat zijn toch geen echte discussies die er staan,het lijkt eerder op een gezellige groep (stoere jongens) eerder een stamcafeetje , iedereen kent iedereen, verder gebeurd er weinig.
De ene moderator antwoord op de opmerking van de andere.... en zo maar verder.
Het verbaasd mij dat de bezoekersaantallen kelderden ( meer dan halveren) nadat motoroccasion een dealtje heeft gemaakt met die Ruud.Geen 2000 meer maar (toch nog ) een 700..
Het is ook maar als hobby begonnen. Ik wacht nog steeds op de eerste echte discussie daar.

Vriendelijke groeten.
pieter

Pieter is een ;(

Ja die is echt sneu : )Geen enkele discussie daaro te vinden. Ze zijn allemaal aan het poetsen ofzo. Beter een site waar leuk gelult wordt, dan een site waar niets in wordt gepost toch?

Bovendien zijn hier genoeg goede discussies te vinden. Waarschijnlijk willen ze discussies zoals \'Wat is beter een toermotor of eens sportmotor?\'. Discussie gaat vaak om meningen, en iedereen heeft een eigen mening die vaak toch niet te veranderen valt, dus in plaats van elkaar af te zeiken doen we het hier toch anders?! :)
 
Nou ja, als ze denken dat ze een beter forum hebben, we zullen het wel eens zien. Kijken wie over een paar maanden (hen ook een kans geven) de meeste bezoekers en posts hebben (meeste posts redden ze nooit, ze hebben geen Poohbeer :P ).

Zie net dat motorforum.nl van een bedrijf genaamt Tera.nl is, zit in Lemmer, hier vlakbij. Toch maar eens op bezoek gaan... }) ;)
 
DNS BE zal de volgende domeinnamen niet aanvaarden voor registratie:

Reeds geregistreerde namen (\"first come, first served\" regel) of namen die \"on hold\" staan. Een naam wordt \"on hold\" gezet van zodra:
Er een juridische procedure m.b.t. die domeinnaam gestart is, of
De overeenkomst tussen DNS BE en een registrar is beëindigd en DNS BE de licentienemer gevraagd heeft een nieuwe registrar aan te duiden.
Namen die bestaan uit andere karakters dan \"a-z\", \"A-Z\", \"0-9\" en \"-\", of die beginnen of eindigen met \"-\" (zoals aanbevolen in RFC 1035, gepubliceerd op de website van DNS BE).
Namen van minder dan twee (2) karakters.

\'t Is dus minstens 2 karakters.. in België toch
 
btw, kunnen we ons wel allemaal gedragen op andere fora? (jij ook trouwens ruud)
Je lokt geen mensen hierheen door hen pissig te maken. Komt ook nog eens bij dat zij even veel recht hebben op hun eige forumpje als wij.
Ieder verstandig biker weet vast wel dat op ze minst de layout hier veel beter is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan