http://www.xfactorvideo.com

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Heeft iemand hier al eens een DVD\'tje besteld? :? Ze hebben er erg veel leuke filmpjes tussen. :9~

Hoe lang was de levertijd? En het zijn zeker allemaal Regio1 DVD\'s? Da\'s nog niet zo\'n probleem, kan m\'n speler wel regiovrij maken. Zijn het echter ook allemaal NTSC DVD\'s of gewoon PAL? NTSC pikt een europese TV toch niet? :?
 
het verschil met pal en ntsc was dacht ik alleen maar tussen VHS (als ik het goed heb)
 
DVD\'s uit de States zijn NTSC (60Hz). Een moderne Europese TV pikt NTSC gewoon, maar dan moet je wel een Scart of SVIDEO-kabel gebruiken anders krijg je zwart-wit beeld. Die Scart kabel moet dan wel de digitale pinnetjes (R/G/B) door hebben verbonden en dus niet composiet, anders maakt het nog niks uit.

Ik heb stapels DVD\'s uit de States, werkt prima!
 
DVD\'s uit de States zijn NTSC (60Hz). Een moderne Europese TV pikt NTSC gewoon, maar dan moet je wel een Scart of SVIDEO-kabel gebruiken anders krijg je zwart-wit beeld. Die Scart kabel moet dan wel de digitale pinnetjes (R/G/B) door hebben verbonden en dus niet composiet, anders maakt het nog niks uit.

Ik heb stapels DVD\'s uit de States, werkt prima!
Ik gebruik Scart, dus dan zou dat moeten werken. IIG bedankt voor de info!

Alleen nu nog zien hoe ik mijn Philips MX3800D regiovrij maak :( .. had een hack gevonden maar die schijnt niet te werken bij die van mij. :?
 
Ik gebruik Scart, dus dan zou dat moeten werken. IIG bedankt voor de info!

Alleen nu nog zien hoe ik mijn Philips MX3800D regiovrij maak :( .. had een hack gevonden maar die schijnt niet te werken bij die van mij. :?

Waarschijnlijk is je scartpoort wel RGB, je hebt ook nog wel eens tv\'s waarbij bijv. de 2e scartpoort composiet is. Ik geloof dat op www.vcdhelp.com wel een aantal juiste \'hacks\' staan voor je dvdspeler. Ik vond die van mijn Samsung daar ook. Heb \'m alleen nog niet uitgevoerd ;)
 
Waarschijnlijk is je scartpoort wel RGB, je hebt ook nog wel eens tv\'s waarbij bijv. de 2e scartpoort composiet is. Ik geloof dat op www.vcdhelp.com wel een aantal juiste \'hacks\' staan voor je dvdspeler. Ik vond die van mijn Samsung daar ook. Heb \'m alleen nog niet uitgevoerd ;)
Had hem inmiddels gevonden, kan nu de regiocodes veranderen maar het mooiste zou zijn als ik hem definitief regiovrij kon maken. :) Kon volgens die site met een universele \"one 4 all\" afstandsbediening maar die heb ik niet... misschien dat ik eens ergens zo\'n ding kan regelen. :?
 
ik zou gewoon ff gaan shoppen voor een goekope regiovrije ben je van al het gezeur af. *D
Da\'s ook enige nadeel van m\'n Philips, voor de rest issie perfect. *D

Maar we raken offtopic...ging over xfactorvideo.com, iemand ervaring hiermee? Wat zijn zo ongeveer de levertijden? :?
 
DVD\'s uit de States zijn NTSC (60Hz). Een moderne Europese TV pikt NTSC gewoon, maar dan moet je wel een Scart of SVIDEO-kabel gebruiken anders krijg je zwart-wit beeld. Die Scart kabel moet dan wel de digitale pinnetjes (R/G/B) door hebben verbonden en dus niet composiet, anders maakt het nog niks uit.

Ik heb stapels DVD\'s uit de States, werkt prima!

Ik heb mijn teeveepeecee gewoon op NTSC en via composite op de teevee staan, zonder dat ik zwart wit beeld heb?!
 
Denk dat die DVD\'s regiovrij zijn

ff checken

staat niks op, dus denk ik regiovrij

mijn DVD speler is gechipped dus kan niet testen, zal hem morgen op het werk eens in de PS II proppen, ben ik zeker

verzending is ok, reken wel dat met verzendingskosten, BTW en invoerrechten er een lekker lap bijkomt en je een dikke 45€ per DVD mag rekenen. En markeren als gift of als merchandising willen ze niet doen :(
 
staat niks op, dus denk ik regiovrij

mijn DVD speler is gechipped dus kan niet testen, zal hem morgen op het werk eens in de PS II proppen, ben ik zeker

verzending is ok, reken wel dat met verzendingskosten, BTW en invoerrechten er een lekker lap bijkomt en je een dikke 45€ per DVD mag rekenen. En markeren als gift of als merchandising willen ze niet doen :(
Thanks Tim. :) Gister alvast ff DVD\'tje besteld via die site...staat alleen teveel leuks. \ '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan