Hufterproof motor voor in Amsterdam

Deze als je het getril van een HD gewend bent:

1644877857095.png
 
Ik heb snel opgezocht, met oldtimer brommers kun je dan ontheffing aanvragen. (alleen voor het weekend)
Daarom dat de rdw de bouwjaren heeft aangepast. Overigens zijn de kosten voor de ontheffing eenmalig, en dan voor altijd geldig. Dat is wel gunstig.
Ik ben blij dat ik niet naar de stad hoef of wil.

Oldtimer personenauto's mogen overal rijden zonder ontheffing aan te moeten vragen.

Over motoren vind ik niks in de regels. Dat wil zeggen (denk ik) dat ze dus in alle milieuzones mogen. Ik zou tenminste niet weten waarom niet.
Klopt geld alleen voor bromfietsen niet voor motoren dus.
 
Ik woon op het platteland in een van de grootste gemeentes wat betreft oppervlakte, daar waren vorig jaar 27 e bikes gestolen
Blij dat hier blijkbaar minder tuig rondloopt
 
Ik woon op het platteland in een van de grootste gemeentes wat betreft oppervlakte, daar waren vorig jaar 27 e bikes gestolen
Blij dat hier blijkbaar minder tuig rondloopt
Ik ook,maar niet minder tuig,houden zich alleen bezig met andere zaken dan fietsen pikken 😬 ,maar
ja je hebt er privé geen last van,dat dan weer wel. ;)
 
Kunnen ze geen sticky maken voor dit onderwerp?
Ik heb vaker deze vraag gezien.. welke motor kopen voor openbaar parkeren Amsterdam. :X
 
Is een (verlaagde/omgebouwde - 500/600cc) off road niets voor in de stad?
Heb ik vroeger eens mee geexperimenteerd, was niets op het lange eind, maar in de stad was het geweldig.
Ziet er niet uit, maar stuurt aardig.
 
Oke, het kost wat zelf-overwinning maar ik ben d'r uit: Koop een Honda Pacific Coast.:X
Die hoef je niet eens op slot te zetten. Deze nemen ze alleen mee als je geld toegeeft.
Niemand zal deze badkuip van je willen stelen. Er is zelfs in Amsterdam-west is er geen interesse voor dit misbaksel.
PC800 badkuip.jpg

Wel iedere keer bij het opstappen je kotszak dichtbij houden!
 
Oke, het kost wat zelf-overwinning maar ik ben d'r uit: Koop een Honda Pacific Coast.:X
Die hoef je niet eens op slot te zetten. Deze nemen ze alleen mee als je geld toegeeft.
Niemand zal deze badkuip van je willen stelen. Er is zelfs in Amsterdam-west is er geen interesse voor dit misbaksel.
Bekijk bijlage 1728209
Wel iedere keer bij het opstappen je kotszak dichtbij houden!
Toch rijd die kotsbak best goed.:Y
 
Oke, het kost wat zelf-overwinning maar ik ben d'r uit: Koop een Honda Pacific Coast.:X
Die hoef je niet eens op slot te zetten. Deze nemen ze alleen mee als je geld toegeeft.
Niemand zal deze badkuip van je willen stelen. Er is zelfs in Amsterdam-west is er geen interesse voor dit misbaksel.
Bekijk bijlage 1728209
Wel iedere keer bij het opstappen je kotszak dichtbij houden!
Misschien is het openbaar vervoer toch niet zo'n slechte optie. _O-
 
Oke, het kost wat zelf-overwinning maar ik ben d'r uit: Koop een Honda Pacific Coast.:X
Die hoef je niet eens op slot te zetten. Deze nemen ze alleen mee als je geld toegeeft.
Niemand zal deze badkuip van je willen stelen. Er is zelfs in Amsterdam-west is er geen interesse voor dit misbaksel.
Bekijk bijlage 1728209
Wel iedere keer bij het opstappen je kotszak dichtbij houden!
Ik heb wel eens gezien dat ze die in de brand staken. :o
Al dat kunststof deed het goed.
 
  • Haha
Waarderingen: JPi
Terug
Bovenaan Onderaan