Huh, bewegende knopjes???

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Ik probeer wel jou rijstijl na te apen, maar daar blijft het voor de rest wel bij hoor. })

Heerlijk toch dat we op dezelfde lijn zitten, zou wel erg zijn als we elkander zouden afvallen.
 
Geachte modjes, ik wilde een sinus laten zien als signature, echter de reactie-knopjes etc bewegen nu ook mee??

Ik was vergeten een commando op te laten houden, mijn stomme schuld

_________________
This is the way my life goes, ups and downs

sine.gif
sine.gif
sine.gif
sine.gif
sine.gif
sine.gif
sine.gif
sine.gif
sine.gif


System error, hit any user to continue.......

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-04 21:45 ]
 
Jep, zo dacht ik er ook over (heb het ook al ergens gepost, weet alleen niet meer waar :( )

Als je de pixels gewoon halveert dan ziet het er stukken beter uit.
En ja ik heb het geprobeerd. :)

J.W
 
Tis inderdaad mooi dat jullie (als collega forum-keepers) op een lijn zitten, tevens is dit ff een test bericht om te checken of het nu wel goed is, ik heb hem een beetje in elkaar geperst nu.....

Als het goed is klopt het einde-commando nu ook dus blijft het forum intact, beetje lastig anders om op een post van mij te regaeren })


 
Nogal ja.. })

Maaruh...je hoeft het nu helemaal niet meer te gebruiken, want je kan nu persoonlijke icons gebruiken! :)

Ik vind die sig niet zo heel erg fijn namelijk, mede daarvoor heb ik die pers. icons in het leven geroepen...
 
Nogal ja.. })

Maaruh...je hoeft het nu helemaal niet meer te gebruiken, want je kan nu persoonlijke icons gebruiken! :)

Ik vind die sig niet zo heel erg fijn namelijk, mede daarvoor heb ik die pers. icons in het leven geroepen...

LOL...........

Maar goed, ik ga wel weer ff knutselen, dan neem ik gewoon mijn oude sig weer in gebruik, en knal ik me kop als webicon erin, no problem....
 
Ik wil niet lullig doen of zo, maar die sinus vind ik behoorlijk lelijk. Wat wil je ermee zeggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan