Huidige situatie serverproblemen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste bezoekers,

Eerst een opsomming van de huidige problemen:
[*] Aantal posts per pagina kan maximaal maar op 20.
[*] Actieve onderwerpen werken soms wel, soms niet.
[*] Soms is de server erg traag.

Puntje 2 kan je omzeilen door, in een forum, in het dropdown-menu onderaan voor 'nieuwe posts' te kiezen.

Maar goed, ik heb vandaag contact gehad met 2Fast over de huidige problemen, en ze denken een oplossing te hebben.

Binnenkort wordt mo-fo verplaatst naar een nieuwe server.
Wanneer precies krijg ik nog te horen, dat zal ik hier dan melden.

Tevens ben ik ook bezig een eigen server te regelen. Dit ga ik helemaal zelf betalen, maar ik hoop het wel over niet al te lange tijd terug te kunnen verdienen (op de een of andere manier).

De voordelen van een eigen server (voor de mensen die er niet zoveel verstand van hebben :) ):
[*] ALLES is dan in eigen beheer, waardoor we zonder tussenkomst van de provider snel eventuele problemen kunnen opsporen en oplossen. Tevens kunnen we snel eigen (pop)mailboxen aangemaakt/gewijzigd worden, etc.
[*] Een harde schijf van 20GB, zodat we heel wat filmpjes kunnen hosten :)

Vooral het eerste punt is ERG prettig, ik kijk er nu al naar uit...

[me]duderuud signing out...[/me]

Update:
[*] Met dank aan Jindrich: Link van actieve onderwerpen aangepast zodat 'ie weer werkt.
[*] Graag voor eventuele donaties http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4381 (hier) kijken. (Is dus GEEN verplichting, maar als je wil helpen, graag!)
 
Laatst bewerkt:
Tevens ben ik ook bezig een eigen server te regelen. Dit ga ik helemaal zelf betalen, maar ik hoop het wel over niet al te lange tijd terug te kunnen verdienen (op de een of andere manier).
Door middel van donaties leden???
Kan makkelijk hoor, iedereen ff 10 pleuro opofferen...

 
Maak eens werk van echte merchandising (tshirts stickers etc.) wil gerust wel wat meer betalen voor de server
Ene keep up the good job
 
Ik ben het eens met betalen, maar dan idd op vrijwillige basis. Dan hoop ik alleen niet dat de vaste verslaafden het laten afweten.
Je kan niet verplichten tot betalen. Denk dat er veel mensen zijn die het dan laten afweten...
Verder zijn er veel gebruikers maar de meesten posten bijna niks en het zou de charme van M-F naar beneden halen...

Strakke lijnen mbt merchandise is een hele goeie. Over ICQ heb ik al geopperd om een prijslijst en bestellijst neer te leggen in Bunnik. Weet zeker dat er bestelt gaat worden.

Fooienpot, "Help ome Ruud de zomer door" neerzetten in Bunnik }) ;)

Ach, deze persoon die er niks aan vind(t?) hier, wil best betalen.
 
Nou, ik zie wel hoe ik dat ga regelen...voorlopig leg ik eerst zelf ongeveer €1000 neer :) :)

En Sigma, we hebben veel te weinig leden om echt geld te verdienen aan merchandising. Je hebt echt een grote oplage nodig om goedkoop te kunnen inkopen. Schiet dus niet op.
 
Ik ben het eens met betalen, maar dan idd op vrijwillige basis. Dan hoop ik alleen niet dat de vaste verslaafden het laten afweten.
Je kan niet verplichten tot betalen. Denk dat er veel mensen zijn die het dan laten afweten...
Verder zijn er veel gebruikers maar de meesten posten bijna niks en het zou de charme van M-F naar beneden halen...

Strakke lijnen mbt merchandise is een hele goeie. Over ICQ heb ik al geopperd om een prijslijst en bestellijst neer te leggen in Bunnik. Weet zeker dat er bestelt gaat worden.

Fooienpot, "Help ome Ruud de zomer door" neerzetten in Bunnik }) ;)

Ach, deze persoon die er niks aan vind(t?) hier, wil best betalen.

:^
Iedereen zijn kleingeld doneren?!
 
Je hebt echt een grote oplage nodig om goedkoop te kunnen inkopen. Schiet dus niet op.

Wie werkt er bij:
* Een drukker voor stickers of stickerboer, hoe dat ook mag heten
* Iemand met connecties in de kleding branche. Korting op bedrukken/borduren, weet ik veel wat

Ik denk alleen maar hardop. Helaas heb ik geen connecties, anders ging ik er achter aan.

Chapeau voor ome Ruud, maar ik vin niet dat ie het allemaal maar alleen moet zien. En daar bedoel ik niet mee dat ie geen steun/hulp krijgt ofzo, want ik weet zeker dat ie dat krijgt. Dus bij deze niemand tegen zere been geschopt!!!?


ENNE: Ome Ruud steekt mooi geld erin wat ie ook aan een fiets kan spenderen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
voor de mensen die willen doneren......


Rabobank rekening nummer is:
3749.48.577

ten name van
motor-forum.nl

te zaandam
 
voor de mensen die willen doneren......


Rabobank rekening nummer is:
3749.48.577

ten name van
motor-forum.nl

te zaandam

He Raul, ben jij niet één van die criminelen ;)
Donaties zijn voor server M-F heh en niet voor spuitbussies :+
 
voor de mensen die willen doneren......


Rabobank rekening nummer is:
3749.48.577

ten name van
motor-forum.nl

te zaandam

Ik ben benieuw of girotel ook vind dat deze naam bij deze rekening hoord. Zo ja, dan is het geld snel binnen :+
 
Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die meedenkt/meehelpt.

Als mensen willen doneren...heel graag! En alvast erg bedankt!

Ik ga er eens over nadenken hoe we die mensen weer op onze beurt tegemoet kunnen komen. (wat server-ruimte ofzo)
 
Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die meedenkt/meehelpt.

Als mensen willen doneren...heel graag! En alvast erg bedankt!

Ik ga er eens over nadenken hoe we die mensen weer op onze beurt tegemoet kunnen komen. (wat server-ruimte ofzo)
8-) Heb net 10 pleuro overgemaakt.
And keep up the good work :} :} :} :}
 
Gewoon benieuwd. Als je denkt aan server, wat voor server, ik bedoel specs?

En als ik vragen mag, wat kost het hosten etcetera?

En ik zal ook een beetje helpen. :)
 
Is zo'n mooi speeltje niets om het m-f op te hosten?
Mar08_50.jpg


Daar ben ik toevallig mee aan het spelen voor mn afstuderen. De stapel is alleen nog iets groter geworden.
 
ik ben nog nieuw hier, twee dagen, maar vindt dit forum wel een donatie waard!!!
Dus komt eraan, en ga zo door!!!!!!

:} :} :} :} :}
 
Nou, ik zie wel hoe ik dat ga regelen...voorlopig leg ik eerst zelf ongeveer €1000 neer :) :)

En Sigma, we hebben veel te weinig leden om echt geld te verdienen aan merchandising. Je hebt echt een grote oplage nodig om goedkoop te kunnen inkopen. Schiet dus niet op.
Je hebt duizend leden
ik hrb vorige zomer tshirts laten maken voor mijn werk met 4 kleurendruk deze kwamen op een 6 euro per stuk voor 200 stuks
Deze kan je gerust voor 12 a 14 euro hier verkopen
Dat is dus 6 euro per stuk winstx200= 1200 Euro en je investering is er uit.
En 1 op 5 mf ers zullen toch wel een t-shirt kopen zeker??
 
€ 10,- wordt vanavond overgemaakt.

BTW, alleen wel ff iemand vinden die grafisch creatief is en iets leuks verzint voor op het T-shirt. (oja, ik wil er uiteraard ook minimaal 1! :) )
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan