huismerk combi?

Hornikx

MF veteraan
15 mrt 2002
2.053
0
Het heeft al ergens in een topic gestaan, maar ik kan het niet meer vinden.

Er is toch een motorketen die hun eigen merk combi-pakken heeft? Maar welke zaak en welke pakken waren dat ook al weer?
Iemand meer info? Ook over de kwaliteit.

Bedankt.

Modjes: wist niet waar ik dit moest zetten, dus als het verkeerd staat: sorry.
 
keb een spool! ;)
Ben er erg tevreden over , maar ik ben dan ook nog niet(klopklop) onderuit gegaan.
Zoals elk leren pak betaamt zat het in den beginne K*T.Nu is het al een stuk beter.
Er zit reflectie op , goede aansluiting jas-broek , en stoere luchthappertjes op de schouders 8-) .En genoeg mogelijkheden voor ventilatie d.m.v. ritsen open zetten(gulp bv ;) )
Nadeel:ik heb 1 binnenzak , waar ik alleen mijn papieren in kwijt kan , en verder totaal geen zakken.Als ik ergens sta weet ik ook nooit wat ik met mijn handen moet doen(ja ik weet wel wat maar dat staat zo schunnig). :P
Als je nog wat wilt weten , vraag maar raak ... :)
 
Nadeel:ik heb 1 binnenzak , waar ik alleen mijn papieren in kwijt kan , en verder totaal geen zakken.Als ik ergens sta weet ik ook nooit wat ik met mijn handen moet doen(ja ik weet wel wat maar dat staat zo schunnig). :P
Als je nog wat wilt weten , vraag maar raak ... :)

Dus GSM, shag, sleutels, aansteker is een drama om mee te nemen?
Kost zo'n pakkie nou ongeveer?
 
Ik heb er toevallig verleden week mee in mijn handen gestaan !!
Volgens mij moest ie ongeveer €550 kosten !!
Vond het zeer mooie pakken en zagen er kwalitatief goed uit (al kom je daar helaas maar op een manier achter !!)
 
Dus GSM, shag, sleutels, aansteker is een drama om mee te nemen?
Kost zo'n pakkie nou ongeveer?
heuptasje of de ruimte onder je buddy benutten ;)
Kost bij motoport 599 dacht ik , had em zelf met 10 % korting.gewoon ff passen , want ik kwam zelf niet in mqp , revitt en nog een paar andere.
In die prijsklasse heb je wel wat keuze.
 
heuptasje of de ruimte onder je buddy benutten ;)
Kost bij motoport 599 dacht ik , had em zelf met 10 % korting.gewoon ff passen , want ik kwam zelf niet in mqp , revitt en nog een paar andere.
In die prijsklasse heb je wel wat keuze.


Ik heb ook een Spool combi. Ze zitten perfect! Alleen nog niet uitgetest... ;)
 
spool is geen eigen merk. Het is een internationaal merk. Volgens mij zijn er meerdere verkopers dan alleen motoport. Ik weet niet of het goed is, ik wil misschien zelf ook zon pak kopen maar ik twijfel nog. :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan