Hulde aan de belgen!

4 jul 2004
132
0
Middelburg
Ik moet dit gewoon even kwijt:

Ben vandaag vanuit Zeeland wezen touren door Belgie en ik zeg dit maar eenmalig ;)

Hulde aan de Belgen :}

Ze gingen steeds voor ons opzij en gebaarde dat we er langs konden, er kwamen zelfs mensen naar ons toe die zeiden dat er veel flitskasten stonden en dat we daar maar goed op moesten letten. In Nederland heb ik dit nog nooit meegemaakt.
 
8-) *D


Helaas kom ik alleen klojo's tegen hier in Belgie B|

Je bedoelt van die klojo's die heel de tijd vlak achter je hangen zodat je maar zo snel mogelijk opzij gaat? En als je gebaart dat ze afstand moeten houden ze alleen maar door drukken? :+ *D
 
8-) *D


Helaas kom ik alleen klojo's tegen hier in Belgie B|
Ik ook en die klojo ( op een motor dan nog wel) reed de achterkant van mijn motor in Puin!!

En verder: meeste flitskasten zijn gekend en de automobilisten maken toch wel gemakkelijk ruimte voor een motorrijder.

Maar in Nederland is de politie dan weer veel vriendelijker.
Enkele toeren ( met meerderen) rond een rotonde, vonken aan alle kanten en dan de rotonde verlaten en een wheely trekken.

Meneer, u moet wat rustiger rijden.
En wheelies trekken: zo'n geintjes hoeven we niet
nog een prettige dag verder. :}
 
Ik ook en die klojo ( op een motor dan nog wel) reed de achterkant van mijn motor in Puin!!

En verder: meeste flitskasten zijn gekend en de automobilisten maken toch wel gemakkelijk ruimte voor een motorrijder.

Maar in Nederland is de politie dan weer veel vriendelijker.
Enkele toeren ( met meerderen) rond een rotonde, vonken aan alle kanten en dan de rotonde verlaten en een wheely trekken.

Meneer, u moet wat rustiger rijden.
En wheelies trekken: zo'n geintjes hoeven we niet
nog een prettige dag verder. :}

lol, en dan toch typisch dat ze jou er weer uit pikken hahaha
 
Waarom kom ik zulke mensen niet tegen :(
Ok nu half A'pen opengegraven ligt kan ik ik best aannemen dat iedereen zo snel mogelijk naar huis wil of naar het werk. Dan zitte ze half gefrustreed achter het stuurwiel met een zin in hun hoofd :' niet doorlaten, niet dooooorlateen ! '.
Gelukkig mag ik nog van het fietspad gebruik maken in noodgevallen O-)
 
Jaja, Belgie ownd , lol
Nee, ik moet wel zeggen dat de meeste Belgen "kloojoos" zijn, maar als je geluk hebt kom je wel leuke en vriendelijke mensen tegen. Ik zelf ben ook een Belg en ik groet elke moto die passeert! :)
 
Antwerpen ... daar zeg je zoiets, wetende da 32% van de antwerpenaren bij de verkiezingen in juni gestemd hebben voor het extreem rechtse vlaams blok ...
excuuz aan de antwerpenaren die het niet hebben gedaan, ik wil niet veralgemenen
:X
 
extreem rechtse vlaams blok ...
Dus ze lopen daar de moffen te imiteren? (over moffen in het verkeer gesproken; heb ik minder leuke maar toch ook wel goede ervaringen mee. De mindere blijven, vooral omdat het moffen zijn, hangen)
 
heb hier meestal geen klagen, velen maken plaats, maar soms zitten er idd van die rotte appels tussen die het niet kunnen verdragen... tja, die heb je overal wel zeker?
heel soms ook van die pummels (vooral vrouwen) die (vanuit de tegenovergestelde richting) met hun lichten beginnen te knipperen en met de vinger tegen de slaap naar je aan't vloeken zijn terwijl je aan 70km/u over een steenweg rijdt waar je 70 mag |(
begrijpen wie begrijpen kan :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan