Hulde aan de politie: gestolen motor weer terug

Gefeliciteerd! *O*

Misschien vinden ze nog wat andere gestolen fietsen uit Utrecht terug (ik begreep dat het daar een beetje heerste recentelijk)
 
Gefeliciteerd

Ik zal zelf niet zo blij zijn als mijn motor gevonden wordt als hij is gestolen.

Joost mag weten wat het tuig allemaal met je motor heeft gedaan
 
ben benieuwd wat voor info er meer uit komt en idd welke straffen de daders krijgen....
 
@Thimon,

Allereerst natuurlijk geweldig dat je fiets weer is teruggevonden, maar om nou de politie op te hemelen omdat ze hun werk gewoon doen, gaat mij toch iets te ver.
Ieder z'n vak hoor, maar als ik, of jij gewoon je werk doet komt dat toch ook niet in de krant (of op een forum)
Hopelijk is je fiets nog een beetje in fatsoenlijke staat alsje hem terugkrijgt, anders kun je misschien nog een leuke schadeclaim richting de daders doen. Kun je zowiezo toch wel, gezien alle tijd en kosten die je er aan hebt moeten besteden.
Veel succes.
 
die man mag de politie toch bedanken dat ze hun werk hebben gedaan? :?

overal wordt maar gekankerd op die lui, maar als ze dan een keertje iets goed doen mag dat ook niet genoemd worden?

*O* geweldig, dat er zo op werd gelet :Y :}
 
die man mag de politie toch bedanken dat ze hun werk hebben gedaan? :?

overal wordt maar gekankerd op die lui, maar als ze dan een keertje iets goed doen mag dat ook niet genoemd worden?

*O* geweldig, dat er zo op werd gelet :Y :}
Ik weet niet, maar hoeveel hardrijders hebben ze hierdoor laten lopen? })
 
:+

+1 scherp :P

maargoed, gestolen motor terugkrijgen (hopelijk in goede staat), da's toch waar iedereen op hoopt die aan z'n motor gehecht was (en geen all-risk-verzekering heeft! :P )
 
:+

+1 scherp :P

maargoed, gestolen motor terugkrijgen (hopelijk in goede staat), da's toch waar iedereen op hoopt die aan z'n motor gehecht was (en geen all-risk-verzekering heeft! :P )
absoluut :Y daarbij zou ik het zelf prettig vinden als de dader onder uit de zak krijgt voor zn heldendaad.
 
Via de politie is bij mij een gestolen crosser teruggekomen.
Een eikel werd er mee op straat gezien en na een achtervolging is hij gepakt.
Onderzoek van de motor wees uit dat er met het framenummer geknoeid was.
Het echte nummer was weer zichtbaar gemaakt en zo kwam men bij mij uit; de rechtmatige eigenaar.

Ik had aangifte van diefstal gedaan en dat heeft ervoor gezorgd dat ik gevonden kon worden.
Ook is daardoor de dader veroordeeld voor diefstal van mijn motor.

Altijd aangifte doen!
 
@Thimon,

Allereerst natuurlijk geweldig dat je fiets weer is teruggevonden, maar om nou de politie op te hemelen omdat ze hun werk gewoon doen, gaat mij toch iets te ver.
Ieder z'n vak hoor, maar als ik, of jij gewoon je werk doet komt dat toch ook niet in de krant (of op een forum)

Als er weer eens iemand terecht een bon heeft gehad vermelden ze het ook, en kunnen we ook met z'n allen zeiken op de politie. Het schrijven van bonnen en het pakken van hardrijders is ook hun werk, en dat doen ze ook erg goed. Omdat iedereen dat een wat minder leuke kant van de politie vind mag dat wel op een forum vermeld worden, zodat we weer op ze kunnen zeiken, maar nu ze ook werk doen waar de burger wel wat aan heeft mag het opeens niet meer vermeld worden?

Beetje kort door de bocht als je het mij vraagt.
 
Jeuj, 1/1000 motoren die terug wordt gevonden, hiep hoi.. Moeten we ze daarvoor nou een veer in de reet steken? NOT!
 
Laatst bewerkt:
Jeuj, 1/1000 motoren die terug wordt gevonden, hiep hoi.. Moeten we ze daarvoor nou een veer in de reet steken? NOT!
Nou, dat zijn aardig preciese cijfers die je noemt. Jij bent blijkbaar goed op de hoogte over wat er allemaal wordt teruggevonden. Daarom zal je mening ook wel gefundeerd zijn.
 
Goed nieuws van de politie: Mijn motor is (samen met een andere gestolen motor) teruggevonden in een schuur in Utrecht. Koplamp-unit en contactslot waren half gedemonteerd, verder geen bijzonderheden.

Het onderzoek is nog in volle gang. Er zijn nog geen verdachten aangehouden, maar de politie heeft een sterk vermoeden wie de dader(s) is/zijn. Mijn motor wordt waarschijnlijk binnen twee weken vrijgegeven.

En @ alle mensen die vinden dat de politie geen complimenten verdient, hierbij nog een compliment voor de politie:
Ik werd vanochtend direct doorverbonden met de agent die mijn motor gevonden had, zodat hij me persoonlijk kon vertellen hoe de motor er aan toe was en hoe hij hem gevonden had. Prima service wat mij betreft!
 
Goed nieuws van de politie: Mijn motor is (samen met een andere gestolen motor) teruggevonden in een schuur in Utrecht. Koplamp-unit en contactslot waren half gedemonteerd, verder geen bijzonderheden.

Het onderzoek is nog in volle gang. Er zijn nog geen verdachten aangehouden, maar de politie heeft een sterk vermoeden wie de dader(s) is/zijn. Mijn motor wordt waarschijnlijk binnen twee weken vrijgegeven.

En @ alle mensen die vinden dat de politie geen complimenten verdient, hierbij nog een compliment voor de politie:
Ik werd vanochtend direct doorverbonden met de agent die mijn motor gevonden had, zodat hij me persoonlijk kon vertellen hoe de motor er aan toe was en hoe hij hem gevonden had. Prima service wat mij betreft!

Netjes :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan