Hulde aan de politie: gestolen motor weer terug

Jeuj, 1/1000 motoren die terug wordt gevonden, hiep hoi.. Moeten we ze daarvoor nou een veer in de reet steken? NOT!
Man, wat ben jij een negatieveling :( Die agenten hebben twee fietsen teruggevonden en tenminste één gaat terug naar de rechtmatige eigenaar. Als ik de eigenaar was dan had ik aan een zak veren nog niet terug. Die lui verdienen gewoon een schouderklopje, persoonlijk had ik met de gebakdoos daar gestaan :)
 
En @ alle mensen die vinden dat de politie geen complimenten verdient, hierbij nog een compliment voor de politie:
Ik werd vanochtend direct doorverbonden met de agent die mijn motor gevonden had, zodat hij me persoonlijk kon vertellen hoe de motor er aan toe was en hoe hij hem gevonden had. Prima service wat mij betreft!
Netjes :)
Hopen dat je snel weer kunt spelen met het beestje
 
@Thimon,

Allereerst natuurlijk geweldig dat je fiets weer is teruggevonden, maar om nou de politie op te hemelen omdat ze hun werk gewoon doen, gaat mij toch iets te ver.
Ieder z'n vak hoor, maar als ik, of jij gewoon je werk doet komt dat toch ook niet in de krant (of op een forum)

Wacht maar tot je een open hart operatie zou moeten ondergaan.
Wedden dat je dan blij bent als iemand 'gewoon z'n werk' goed doet ???

Ik ben ook blijer met een lekker stukje brood als met een meelbal in broodvorm.
Of een medewerker in een winkel die service met een glimlach en verleent.
Allemaal voor hetzelfde geld.

Nederlanders willen tegenwoordig geloof ik per se zeiken ipv waar dan ook positief over te durven zijn. Gewoon een kl*teinstelling.
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws van de politie: Mijn motor is (samen met een andere gestolen motor) teruggevonden in een schuur in Utrecht. Koplamp-unit en contactslot waren half gedemonteerd, verder geen bijzonderheden.

Het onderzoek is nog in volle gang. Er zijn nog geen verdachten aangehouden, maar de politie heeft een sterk vermoeden wie de dader(s) is/zijn. Mijn motor wordt waarschijnlijk binnen twee weken vrijgegeven.

En @ alle mensen die vinden dat de politie geen complimenten verdient, hierbij nog een compliment voor de politie:
Ik werd vanochtend direct doorverbonden met de agent die mijn motor gevonden had, zodat hij me persoonlijk kon vertellen hoe de motor er aan toe was en hoe hij hem gevonden had. Prima service wat mij betreft!
wat fijn! Hoe is de motor er aan toe? Rijdbaar? :)
 
maarreuh, TS, doen we nog een welkom-terug-feestje voor je motor?

Met een leuke BBQ ofzo? :P
 
ik blijf elke keer met verbazing naar jouw avatars kijken Baksteen.... _O-

:') waar háál je ze vandaan!!!! :P
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me moeilijk als hij niet gepakt word, toch ??


En soms mag je best 2 x blij zijn hoor, niks mis mee.
Zegt de term draaideurcriminelen jou iets?
Jullie politie doen al het werk om de criminelen te pakken, en justitie laat ze "binnen de 5 minuten" weer vrij. dus wat heeft de bevolking hier dan aan? (en jullie?)
Bij een veroordeling (en dan nog eens uitvoering van straf) blijven ze hopelijk minstens 1 dag achter tralies... Gedurende die ene dag kunnen ze de bevolking niet beroven, verkrachten, mishandelen, vermoorden...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan