Hulde aan koekblikkers

Scoobydoo

MF'er
6 apr 2005
145
0
Haarlem
Vanochtend had ik typisch weer zo'n gevalletje van, eikel in je koekblik! :( Bij een file voor het stoplicht reed ik tussen de rijen naar voren en meestal als het licht dan op groen springt, stop ik achter de laatste nog niet rijdende auto. Dit keer iets te ver doorgereden maar meestal krijg je dan wel gewoon de ruimte. Dit keer niet dus en de betreffende koekblikker bleef strak op de bumper van zijn voorganger kleven. |( Irritatie bij mij maar ook bij die koekblikker die al tig keer voor het rood had gestaan. Vroeger had ik dat steevast afgedaan met een middelvinger maar tegenwoordig los ik dat op met een vriendelijk handgebaar. Doe ik trouwens ook als een auto netjes ruimte voor me maakt. Moraal van het verhaal, voorkom die irritaties en vergeet niet dat die koekblikers tegenwoordig veel meer rekening met ons houden dan een aantal jaren geleden :}
 
Tja, als iemand mij er niet tussen wil hebben en strak op z'n voorganger gaat plakken geef ik gewoon een dot extra gas en rij naar de eerstvolgende open ruimte :z
 
Had ik kunnen doen maar ik sluit me volledig aan bij het sufkut antwoord. Als je a) niet snel optrekt en b) daarna braafjes de toegestane snelheid gaat rijden, dan roep je het wel over jezelf af O-)
het lijkt de formule 1 wel. zo ver mogelijk vooraan komen te staan en dan zorgen dat niemand meer kan inhalen :P

ach...ik irriteer me er ook niet aan.
als ik in de file rijd valt me toch op dat er heel veel WEL aan de kant gaan :}
 
Tja, sommigen rijden je liever de dood of het ziekenhuis in in plaats van gewoon verder te gaan met hun leventje...
 
Ik ga nog steeds ouderwets te werk in dit soort gevallen (probeer het te vermijden..). Vizier omhoog, paar woorden en in uiterste geval middelvinger. Als we als motorrijders te aardig worden je op den duur al helemaal genegeerd wordt in het verkeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan