Hulde aan me vriendin..

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Hoi,

Mijn vriendin Desiree had gezegd dat ze wel eens een keertje achter op zou gaan. Na een paar keer te zeggen van ga je mee zij ze vandaag is wel goed.
Kleding van me zwager geleend en zij achter op.
Stappen we halverwege af om even koffie te gaan drinken zegd ze het toch wel gaaf te vinden en dat ze wel vaker achter op wil :} Dus ik ben daar wel positief over de volgende stap is ervoor zorgen dat ze zelf gaat lessen. *D

/Rene
 
Hoi,

Mijn vriendin Desiree had gezegd dat ze wel eens een keertje achter op zou gaan. Na een paar keer te zeggen van ga je mee zij ze vandaag is wel goed.
Kleding van me zwager geleend en zij achter op.
Stappen we halverwege af om even koffie te gaan drinken zegd ze het toch wel gaaf te vinden en dat ze wel vaker achter op wil :} Dus ik ben daar wel positief over de volgende stap is ervoor zorgen dat ze zelf gaat lessen. *D

/Rene

pas op dat ze zodadelijk niet met jouw fiets ervan door gaat. je weet wel zij er van door met jouw fiets.
 
Laatst bewerkt:
Soms moet je vrouwen wezens niet dwingen maar moeten ze uit eigen beweging komen. Maar pas op dat als ze dadelijk het papier heeft jij niet mis grijpt in de schuur! :]
 
ben blij dat ik geen vriendin heb die achterop kan, alleen maar lastig :]

zoek er wel eentje met een motortje ;)

LOL *D
 
Ik heb er een met motor rijbewijs :}

wel natuurlijk gelijk nadat ze haar rijbewijs heeft gehaald valbeugels gemonteerd })
 
ben blij dat ik geen vriendin heb die achterop kan, alleen maar lastig :]

zoek er wel eentje met een motortje ;)

LOL *D

of koop alvast er ééntje voor je toekomstige vriendin. is 1 probleem minder. dan hoef je alleen nog maar ééntje tevinden die ermee kan/wil rijden.
 
Nee hoor vrij land mag zeggen wat je denkt.

Het voordeel van mee laten gaan (en dat hoeft niet altijd) is dat ze ook niet meer chagerijnig kijken als je op zondag rijden ga.

En Ik zal het persoonlijk leuk vinden als ze zelf haar rijbewijs eens gaat halen en een eigen fiets(je) zal kopen.

Maar ja das mijn mening. *D
 
VFR 750 BJ '91

Iets mis mee ..... BTW niet de mijne heb nog steeds geen mooie foto

/Rene
 
Is een amerikaanse uitvoering (helaas de mijne niet ) Een maat van me heeft wel deze uitvoering.

/Rene
 
:^ of mag ik dat niet zeggen :? Krijgen we vast last mee Gixxer :)

Jij mag van mij alles zeggen ;)

Mijn vrouwtje vind het allemaal prima zolang ze maar niet mee hoeft :} :} :} :} :} :}

Stel je voor als ze mee achterop wil naar de Ring |( |( |( |(

Mag ik er nooit meer heen ....hahahahaha :+
 
Mijn vriendin heeft ook zelf haar rijbewijs. En sinds kort ook weer een motor, namelijk mijn vader's oude motor.
Probleem is dat dit een Honda GL500 Silverwing is, en dat ding nogal niet zo stabiel en vertrouwensvol over des heren's wegen rijd.
In ieder geval niet als je een Diversion gewend bent.
Nu is ze gister maar weer achterop meegeweest, en vraag ik als trouwkado (22 juni :) maar een motorcursus voor mij en m'n vriendin. Kan ze mooi oefenen, en een beetje vertrouwen opbouwen.
 
Ik ben momenteel gelukkig vrijgezel, maar als ik een vriendin zou krijgen, is het een absolute eis dat ze ook intresse in motors/motorrijden heeft. Anders hoef ik haar niet. Zeg er wel bij dat ik de moeite wel wil doen om haar die intresse aan te leren. Het hoeft dus niet al direct aanwezig te zijn.
 
Ik ben blij dat mijn vrouw niet achterop wil heb ik er ook geen last van :}

Sinds m'n vrouw zelf haar motorrijbewijs en motor heeft gaat ze voor geen goud meer bij me achterop.
Kan ook niet meer, op de dag dat ze slaagde heb ik meteen m'n duosteuntjes eraf gesloopt en de demper hoog gehangen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan