Hulde aan mijn pak!

He man, ben je met je nieuwe CB gevallen? dat zou zuur zijn!


Ben echt blij dat je niks mankeert man!


Toppie en suc7 met het fiksen van je motor.


Oh ja, Foto's!!

't Was met m'n nieuwe CB500 (uit 1994) ja '( Heerlijke motor! :] Foto's heb ik helaas niet genomen, en hij staat nu bij de dealer te wachten op herstelling. Maar wanneer ik 'm terug heb in 'n nieuw jasje, post ik zeker foto's!
 
i'm hot :9 , zeker als ik met kleding in de brandende zon voor een stoplicht sta.

hoe warm het ook is, gestoorden heb je altij maar ik rij met kleding, jij bent het levende bewijs dat het helpt..

voor de rest, veel sterkte! ook voor je motor!


dat zeg je nu, dan moet je opeens effe snel weg ach f*ck die broek. doe alleen effe jas, laarzen, handschoenen aan... ik heb mijzelf er ook vaak genoeg op betrapt. de laatste keer voelde ik me zo onzker zonder motorbroek eroverheen dat ik de snelweg gemeden heb. sindsdien rij ik alleen in vol ornaat... maar zeg nooit nooit.
 
dat zeg je nu, dan moet je opeens effe snel weg ach f*ck die broek. doe alleen effe jas, laarzen, handschoenen aan... ik heb mijzelf er ook vaak genoeg op betrapt. de laatste keer voelde ik me zo onzker zonder motorbroek eroverheen dat ik de snelweg gemeden heb. sindsdien rij ik alleen in vol ornaat... maar zeg nooit nooit.

Hoelang doe je dan over het aantrekken van een broek? :?
Bij mij is het in ieder geval gewoon ff normale broek uit, motorbroek aan --> Klaar. Nog geen minuut werk 8-)

En vandaag was ik toch extra blij dat ik (altijd) in vol pak rijd
 
Lijkt mij prima geanticipeerd dus... te veel lucht duur uw haar gewaaid?

Ts schrijft; " Ik geef gas om een ongeval te vermijden. Knal! Op dat moment rijd ik 45-50."
Mijn vraag: Hoe snel reed TS vooaleer hij gas gaf?
Waarschijnlijk 40; dat is de TOMOS. (Hij had beter hard geremd.)
Ja Boos, veel wind door mijn lange haren want ik rij veel. Foto verschijnt meteen.
 
Laatst bewerkt:
Ts schrijft; " Ik geef gas om een ongeval te vermijden. Knal! Op dat moment rijd ik 45-50."
Mijn vraag: Hoe snel reed TS vooaleer hij gas gaf?
Waarschijnlijk 40; dat is de TOMOS. (Hij had beter hard geremd.)

Die auto was al gestopt voor het stopbord. Toen nét voor hem kwam, trok die vlot op om weg te rijden. Als ik geremd had, was ik misschien wel vlak voor hem tot stilstand gekomen en had hij over mij en m'n motor heen kunnen rijden... :?

Het ging allemaal zo snel. Heb mijn gevoel gevolgd, en het enige wat ik je nu kan verzekeren is dat ik er goed van af gekomen ben. Het was ook een hele goeie les: ik had wel voorrang, maar nu heb ik geleerd dat ik nooit meer mag veronderstellen dat ze me gezien hebben.
Zelfs met mijn fluovest en bijpassende stickers op de helm...
:N
 
Ts schrijft; " Ik geef gas om een ongeval te vermijden. Knal! Op dat moment rijd ik 45-50."
Mijn vraag: Hoe snel reed TS vooaleer hij gas gaf?
Waarschijnlijk 40; dat is de TOMOS. (Hij had beter hard geremd.)
Ja Boos, veel wind door mijn lange haren want ik rij veel. Foto verschijnt meteen.
Binnen bebouwde kom schijn je niet harder te mogen en er zijn zomaar mensen die daar rekening mee houden. De conclusie van een brommer gaat dus nergens over. Doe i.p.v. altijd maar zemelen een keer leuk commentaar geven. Daar worden mensen vrolijk van.

Ik stel dat meer op prijs dan een foto van je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan