Hulde Safe motors te Almelo

ufo

Die hard MF'er
23 jan 2003
258
0
Gisteren kwam ik tot twee keer toe 'stil' te staan met m'n duc. :X

De eerste keer verloor ik mijn achterrem blokjes :? How is it possible :(
en omdat ik mijn fiets bij het RDW-keuringstation moest laten keuren hebben ze mij bij SAFE direct geholpen !! Echt ronduit geweldig !! Ik hoefde niet eens te betalen voor deze handelingen :}

Dus ik gauw weer op de fiets naar v/d broekeweg.....and Chips happens...'k kwam te laat aan, en ze wilde me niet meer helpen :r
Hoewel ze echt 30 minuten inplannen voor het keuren v/d fiets -voordat de volgende klant weer aanklopt - en feitelijk maar hooguit 10 minuten nodig hebben voor het keuren, vond ik het absoluut bureaucratisch en allerminst coulant en merkwaardig genoeg dat ik niet ertussen geplaats kon worden. Ik had zelfs nog van te voren gebeld :( en het e.e.a. aangegeven |(

Enniewee op de terug weg verlies ik me daar m'n versnellingspendaaltje :?
How can :? Helemaal weer terug gelopen naar motor Safe (goeie sport overigens), want die wist ik immers te vinden.....en wat denk je.....Trekken ze me daar gewoon een bout weg v/e Showroom-model en zetten deze vervolgens op mijn fietske, zodat ik weer verder kan rijden!! Wederom hoefde ik niet te betalen !! :}

Met recht; "WE SHARE YOUR PASSION" echt Hulde...zo' wat ben ik blij met zulke mensen..gelukkig loopt er nog goed volk rond in dit kikkerlandje...

Mensen van SAFE Almelo...THANKS!! :} :} :}

:} Ps. de persoon op de grijze CBR 1100 eveneens bedankt voor het stoppen :} - als enige :(

Ik ga m'n duc toch maar inruilen voor een Honda VFR/VTR 8-) denk ik.......eerst deze maar 'ns laten keuren...weer min 30 werkdagen wachten :z :Z
 
Laatst bewerkt:
Je bent idd goed geholpen zeg. Ik heb ook niet van die hele slecht ervaringen met save, behalve de niet al te lage prijs.
Ik had een keer mijn voorvering naar de haaien. Net naar een grote beurt reed ik per ongeluk door een greppel... hoppa voorvering vast geslagen en kapot. Ze hebben er gratis een nieuwe ingezet onder het motto van: heel misschien hebben wij het voorwiel er onder spanning ingezet.. Super van ze!

maar dat doet niets af van dat ze bij de RDW afentoe erg bureaucratisch kunnen zijn.... een beetje moeite doen voor een ander kan nooit kwaad O-)
 
volgende keer spul wel vast draaien he !


VFRiendelijke groetuh
Speedy

'k heb alles losgehaald + weer goed aangedraaid ofcourse :+ ...
ik ga nu toch echt alles vast zetten met LOCKTITE oid }) :)

C ' Ufo
 
Op woensdag 14 mei 2003 11:45 schreef ufo het volgende:
Trekken ze me daar gewoon een bout weg v/e Showroom-model en zetten deze vervolgens op mijn fietske, zodat ik weer verder kan rijden..............


Koop dus geen fiets bij Safe, er kan van alles los zitten!!
fing36.gif
 
Laatst bewerkt:
ben er afgelopen zaterdag nog geweest bij safe en er is ook geen ruk te doen daaro, toen ze nog in enschede zaten was het er altijd zeer druk.
Vind wel fijn dat ze je ff uit de brand hebben geholpen Ufo.


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Ik ben ook wel tevreden over Safe Eindhoven.
Mag wel eens gezegd worden.
Niet alleen negatieve reclame.

Nog geen rare dingen meegemaakt(in de laatste 4 jaren)
Behalve het falliet gaan, net daags ervoor m'n motor ingeleverd en de nieuwe opgehaald. Maar daar was ik dus geen slachtoffer of dupe van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan