Hulde voor deze oranje fan op de motor

Kr1s

Die hard MF'er
15 dec 2004
572
15
Voorhout
Wie was deze held op de motor op de A2 zaterdag? Wat een held!

Ik wil ook best een oranje wuppie of iets op m'n motor maar dit gaat wel erg ver :)


full





Gevonden via : Twitpic
 
Haha, hier een prent voor? Zo een opvallende rijdert heb ik nog nooit gezien :P
 
Ach als ik zo'n lelijke sjoppert/kroeser (:D) zou hebben zou ik hem ook hele verbergen achter oranje 'wuppies'
 
Wie was deze held op de motor op de A2 zaterdag? Wat een held!

Ik wil ook best een oranje wuppie of iets op m'n motor maar dit gaat wel erg ver :)


[afbeelding]




Gevonden via : Twitpic

Ik hoorde dus laatst in het nieuws dat iemand 60 euro boete heeft gekregen omdat hij zijn auto oranje had gespoten.

Schijnt dat als de auto niet de kleur heeft, of tot zoveel % niet de kleur heeft, die hij volgens het kenteken bewijs zou moeten hebben dat je dan een boete kan krijgen.
 
Ik hoorde dus laatst in het nieuws dat iemand 60 euro boete heeft gekregen omdat hij zijn auto oranje had gespoten.

Schijnt dat als de auto niet de kleur heeft, of tot zoveel % niet de kleur heeft, die hij volgens het kenteken bewijs zou moeten hebben dat je dan een boete kan krijgen.
:^ daar doelde ik met mijn vorige opmerking op ja, erg kinderachtig verhaal is dat.
 
Ik hoorde dus laatst in het nieuws dat iemand 60 euro boete heeft gekregen omdat hij zijn auto oranje had gespoten.

Schijnt dat als de auto niet de kleur heeft, of tot zoveel % niet de kleur heeft, die hij volgens het kenteken bewijs zou moeten hebben dat je dan een boete kan krijgen.

Klopt niet. Je moet enkel kunnen bewijzen dat je auto origineel de kleur heeft die op het kentekenbewijs staat. Het volstaat vaak om een stukje van het motorruim niet te spuiten en daar dus de originele kleur te laten.
 
En ondertussen zijn er al 5 automobilisten van de weg geraakt omdat ze te lang naar zo'n kwezel kijken.

p.s. ik dacht ook aan Pino.
 
Verrrrrrrrrrrrrrrdddeeeeddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggguûuuûuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh.... :N
 
Laatst bewerkt:
Nee, dan ik...
Ik heb vandaag een blauw AH beesie overreden. Hij lag op een grote rotonde, ik zag hem te laat en kon hem niet meer ontwijken. Ik heb hem goed geraakt dus hij is in ieder geval snel aan zn eind gekomen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan