Hulde !

Wat vet zeg, dit soort verhalen vind ik altijd leuk om te lezen.

Zo stond ik vanmiddag met een lege voorband (met de brommer van me vriendin) bij de benzine pomp en er stond ook net een motorrijder zijn band op te pompen. Maar omdat me band zodanig leeg was wilde de machine niet pompen (wist ik veel) dus die man pakt een zakje met spulletjes uit ze jas en draait een soort verleng ventieltje op het ventiel van mijn band en probeert het, maar nog steeds niks, en na een minuutje of 5 pielen lukte het uiteindelijk, en kon ik weer rijden. Is maar een klein gebaar maar was wel heeeel erg blij want me band was inmiddels helemaal leeg door het pielen en ik had die brommer heel hard nodig.

Super tof dit soort dingen!
 
Laatst bewerkt:
Wat een lachen verhaal! Dit zijn van die dingen die je doen glimlachen toch? Erg relaxed als je zoiets overkomt!

Nu ben je toch op z'n minst verplicht om de volgende beurt bij hem uit te laten voeren ofniettan?

;)
 
Heb hem vandaag opgehaald !

Er zat een AFAM/DC kettingset op. Die zijn wel vrij duur maar dan kan ik weer een tijdje verder. De man had hem ook geklinkt enzo met zijn speciale gereedschap. Kom over 1000km maar weer terug zei hij. Dan span ik hem meteen weer even :}. Ik ga zeer zeker voor ander onderhoud en banden nog eens langs bij hem. Hij heeft me goed geholpen en heeft het perfect gedaan.

Prachtig dat dit soort mensen bestaan :}
 
Het is inderdaad een held :}

Heb je geen adres? voor als ik eens in die buurt stil kom te staan? :P
 
Heb hem vandaag opgehaald !

Er zat een AFAM/DC kettingset op. Die zijn wel vrij duur maar dan kan ik weer een tijdje verder. De man had hem ook geklinkt enzo met zijn speciale gereedschap. Kom over 1000km maar weer terug zei hij. Dan span ik hem meteen weer even :}. Ik ga zeer zeker voor ander onderhoud en banden nog eens langs bij hem. Hij heeft me goed geholpen en heeft het perfect gedaan.

Prachtig dat dit soort mensen bestaan :}


relaxt man, leuk verhaal zo kom je er toch nog goed vanaf!

:W
 
Dit soort slijtage komt vaker voor!
Men ziet alleen het achtertandwiel en de ketting,.....en vindt het allemaal wel meevallen.
Alleen wordt vergeten, dat het vóór-tandwiel 3 tot 4 x zo snel draait ( en dus slijt), dan het achterste tandwiel......
 
Dit is toch wel een heel mooi verhaal.
Zo iets vergeet je nooit van je leven meer.
Wees zuinig op je nieuwe kameraad want hij is van een uitstervend soort!

:}
 
Geluk bij een ongeluk!

Zeker apart verhaal, maar dat maakt het wel weer leuk natuurlijk. En voor 25 euro de kettingset monteren is natuurlijk niets, da's 20 minuten arbeidsloon voor een motorzaak.

Groeten, Karl

Euh, ja, zoveel werk is het ook...
 
Misschien moeten we een post openen: op zoek naar vriendelijke motormonteurs... Geweldig man! veel plezier als ie weer oké is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan