Hulde!

Meijer

MF'er
17 mei 2004
39
0
Amersfoort
Net ff een stukkie wezen rijden, poldertje hier en daar en rij een mooie 80 km weg op, trek lekker weg, komt er een vrachtwagen me tegemoet al knipperend met zn lichten, ik van het gas af, ja hoor, 200 meter verderop zit oom agent in zn autotje met een lasergun :) Hulde aan de bestuurder van de vrachtwagen, scheelt mij weer wat knaken!! :)
 
Goed juist zo'n topic..

Kunnen we ervoor zorgen dat dit in NL een beetje gemeengoed wordt, zoals het in veel Europese landen al is...

Hulde aan de chauffeur!
 
ik doe het eigenlijk altijd. ware het niet dat ik ze eigenlijk zelden tegenkom. (nee en het is niet dat ik ze gewoon niet op tijd zie :-)
 
Hoezo? Dit is toch de normale plicht van de burger?

Als ik een flitser of lasergun zie staan blijf ik bijna net zo lang seinen totdat ik ergens af moet slaan.

Veel handgebaren en seinen!
De maatschappij, dat ben jij! :) O-)
 
Hoezo? Dit is toch de normale plicht van de burger?

Als ik een flitser of lasergun zie staan blijf ik bijna net zo lang seinen totdat ik ergens af moet slaan.

Veel handgebaren en seinen!
De maatschappij, dat ben jij! :) O-)

Juist, en het draagt alleen maar bij aan de verkeersveiligheid want door te seinen gaan anderen langzamer rijden, en daar is 't 'm toch om te doen, niet???
Goh, die vrachtwagenchauffeur heeft zomaar eventjes het leven gered van 10 schoolkinderen, 3 ouden-van-dagen, 2 huisdieren, en een fietser.










:+
 
ik zie ze nooit.
en als ik ze zie sein ik ook wat af.
ik vind het namelijk ook fijn als het bij mij gedaan wordt :)
 
Alleen jammer dat ze ook weleens staan te controleren op seiners, die krijgen dan ook een mooie prent B|

Je kan beter afspreken dat auto's even de ruitenwisers aan doen bijvoorbeeld en motorrijders beide voeten uitsteken.

Krijg je iig geen bekeuring voor het onnodig seinen.

Is alleen een beetje lastig afspreken met iedereen me dunkt. :)
 
ben ook wel zo sportief om een tegemoed komende motorrijder met de hand aan te geven zn snelheid te minderen als er geflitst wordt :)
 
HANDGEBAARTJE :}

kunnen ze je ook geen prent geven!

ligt er natuurlijk aan welk handgebaartje... :+ als je dit
full
gebaar maakt... :P
 
Mega koekblik, koekblik, motor en zelfs op de trapfiets waarschuw ik voor controles. Altijd aandacht trekken met licht en dan vlakke hand kort voor het raam op en neer bewegen. En in de truck waarschuw ik ook altijd ff via de 27Mc waar die staat.
 
Ja goed idee,een handgebaar van doe rustig aan.....

Ik had een tijd terug een wat ouder wijf die een gebaar maakte van "rij rustig"

Nu reed ik toevallig al niet zo hard en dacht: da is vast zo'n stom kutwijf die vind dat alle motorrijders gekken zijn en veel te hard rijden.

ik zal ze weleens hebben....Ik express om ze te kwallen ff hard optrekken.........FLITS!!! :X

Zo'n stom kutwijf was het eigenlijk toch niet! :}


Volgende x vraag ik ze ten huwelijk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan