Hulp/advies gevraagd omtrent aanschaf motor met WOK-melding?

__________________________________________________________________________

*O*

Ik kan er heel goed naast zitten hoor, maar wie heeft het hier over een engelse fiets ?

:]

Nergens. Maar ik schets dus het geval van een verkoop van een Engelse fiets, waar dit soort vragen dus WEL kan opspelen. En dat je een- en ander dus niet helemaal kan uitsluiten. Meer algemeen dus... op zo'n manier vind ik die vraag dus niet zo vreemd.
 
Als het tenaamstellingsbewijs weg is, dan moet er een nieuwe set kentekenpapieren aangevraagd worden.
Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat als er een WOK-melding op het kenteken staat. Verstandig om dit eerst bij de RDW te checken.
 
Laatst bewerkt:
Oke dan ga ik dat wat betreft die tenaamstellingspapieren eerst maar eens navragen. Mijn vraag was achteraf dus misschien onnozel (hoewel ik het echt niet wist), maar ik heb dus wel een punt waar ik eerst achteraan moet alvorens ik de motor echt koop?!

Ik zal maandag direct met de RDW bellen over hoe alles in zijn werk gaat en wat ik allemaal nog zou moeten doen.


@rvh, het gaat inderdaad gewoon om een "Nederlandse" motor, hoewel deze ooit is ingevoerd. M.a.w. een motor met NL kenteken incl. eerder genoemde papieren.

Wederom bedankt voor alle tips en info!
 
Wees maar blij dat je het eerst gevraagd hebt want anders had je nu met een waardeloze motor gezeten waar jij verder niets mee kon want als hij niet op jou naam staat kun je hem niet laten keuren en ook geen geldig nederlands kenteken er weer op krijgen.
Toch een beeltje l*llig als je daar pas nadat je er tyd, geld en energie in had gestoken achter gekomen was.
 
lekker-wokken.jpg


*O* 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan