Hulp bij Aankoop Fazer

Fazergirl

Rookie
19 mei 2008
5
0
Ik wil graag een zwarte Yamaha FZS 600 Fazer kopen. Nu heb ik er 1 gezien bij van Gerven in Bergeijk. Ziet er goed uit. 37.000 gelopen, bj 1999, 3 maanden Bovag-garantie. Hij komt overigens uit Belgie...

Wat zou een redelijke prijs zijn? Hebben jullie nog tips? Ik heb ook de berichten gelezen over deze motorzaak... Nogal wisselend, zijn er nog recente ervaringen?

Bedankt alvast.
 
mijn ouders komen uit bergeijk..en dacht..ga eens ff langs bij die zaak..

ziet er netjes uit..wat me opvalt is dat hij heel veel motoren heeft staan in de zaak..hij begint pas net...(zou alles van de bank zijn???) de werkplaats is er redelijk druk..een zaak in opbouw dus.... zou goed kunnen dat hij alles uit buitenland haalt..er staan een aantal ducs.. die hij meer heeft als hobby..

sleutelen doet hij zelf..samen met een andere jongen die er een paar dagen per week werkt..en een stagiaire..

kwam bij mij over als een leuke vent..beetje stil...maar op zich wel geschikt..nam ook echt even tijd voor me (was er ook op een rustig moment) Leek me ook wel betrouwbaar..maar goed..kun je afgaan op iemand zijn ogen?
ik zou er wel een motor durven kopen..en al zeker wel onderhouden..

geen idee wat je voor zo'n fazer kwijt zou zijn..


Job
 
Terug
Bovenaan Onderaan