Hulp bij elektrische motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

casadmack74

Rookie
21 jan 2021
1
0
ik ben momenteel bezig om te kijken of een apparaat dat momenteel wordt aangedreven door een gasmotor kan worden aangedreven door een elektrische motor die wordt aangedreven door een honda Eu2000i-generator met behulp van een ac naar dc-omvormer die naar 2 12V-batterijen gaat die in serie zijn geschakeld (motor loopt van 24V) die lastpieken opvangen. De apparatuur weegt ongeveer 400 lbs en kan nog eens 1000 lbs verplaatsen. De vereiste specificaties om dit apparaat te verplaatsen zijn 275 ft-lbs aan koppel en het moet stapvoets of ongeveer 3 mph bewegen. Mijn vraag is dat er na dagenlang kijken geen motoren op de markt lijken te zijn die het vereiste koppel en toerental leveren om het voertuig te verplaatsen, zelfs met tandwieloverbrengingen, dus is dit een haalbare optie (zo ja, wat zijn enkele motorsuggesties ), of moeten andere opties worden overwogen.
 

Bijlagen

  • 1611229109040.png
    1611229109040.png
    324 bytes · Weergaven: 6
Ben je toevallig ook op zoek naar een lichte motor in lbs met veel vermogen in pk?

Ik vermoed dat er een spam machine met een goede vertaalsite aan de slag gegaan is.

Dit is een soortgelijke vraag met een vergelijkbare opbouw en topicstarters naam:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan